Laat je 'beach to boardroom' horloge eens zien

Iedere keer als deze JLC van @Brick zie dan wordt ik stikjaloers! Mijn inzending wordt de LLD:

Edit: Zie dat deze bij de opstart van het topic ook al een aantal keer langs gekomen is! Benieuwd wanneer @Erik11 er weer een terug koopt :wink:

9 likes

De ultieme B2B…

5 likes

Probleem met Rolex is dat het bij veel mensen een best wel negatieve / patser status heeft, en ik juist daarom dus niet een Rolex zou kiezen in dit topic. De meeste mensen op de werkvloer vinden dan meteen iets van je, als leidinggevende. Juist daarom zou ik dus voor iets anders gaan.

Omega of Tudor kan dan weer wel prima, minder bekend bij het grote publiek.

2 likes

Vandaar de Damasko…safe on the beach…en een dikke :fu: naar de witteboord criminelen aka boardroom kerels.

1 like

Jammer dat je die niet meer hebt dan! :stuck_out_tongue: Maar met de BB58 heb je ook wel een geschikte kandidaat voor dit topic lijkt me :slight_smile:

1 like

:wink: Vind ik ook…maar de Damasko gaat er uiteraard weer komen. De BB Heritage doet het hier voorlopig nog even ok…maar ik voorzie geen lang leven in Huize Daffie.

2 likes

Dit is het antwoord wat we wilde horen!
Maar zo cliché :roll_eyes:

1 like

Yup. :expressionless:

Ik zeg altijd; stay away from cliché :nerd_face::point_up_2:

2 likes

One may smile and smile…and be a villain.

@BoardroomBoys

1 like

Knoflookpoeder in de hachee!!!

Oeps, dat rijmt, excuus :blush:

3 likes

Haha…grandioos. :laughing:

1 like

:joy: een sub met een pak…

Verder een topper natuurlijk!!!

Maar wel een van de beste kandidaten hiervoor, ook al doen sommigen er wat nerveus over :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Deze meer naar je zin?

6 likes

Twee nominaties

De Seiko SarX en de ML Aikon
De Aikon trekt al maanden volle zalen
Hier op HF weer naar de achtergrond verdwenen

7 likes

Nee, GS zou ik nooit kopen.

Wel een oude Hanhart bijvoorbeeld.
Ik hou van die plexi look.

Zoveel warmer dan de kille GS of Rlx.

Hoewel de laatste hele mooie vintage’s heeft :yum:

Ga je zwemmen met je oude Hanhart?

2 likes

Blijft een schitterend horloge! :+1:

1 like

Nee, ik hou eigenlijk niet zo van zwemmen.

En anders heb ik mijn SKX :blush:

Kijk, zo’n oude Hanhart kan ik ook waarderen. Maar welk in het topic passend horloge kun je hier nu laten zien?

1 like