Laat je 'beach to boardroom' horloge eens zien

Toen wel, daar stond echt niemand van te kijken.

Maar het is waarschijnlijk allemaal weer wat tuttig geworden.
Jasje dasje…
Yeah man, the rollercoaster of time :grin:

De wijzerplaat, kleuren, ik vind alles bij elkaar meer een vrouwen horloge. Het is niet alleen de witte plaat, maar dan ook icm de zilveren bezel, zilver op de plaat. Niet mijn smaak de 50 fathoms maar geen vrouwen horloge. :wink:

1 like

Maar even serieus, de white gold Calatrava 5227G-001, een verrukkelijk horloge.

En als je wil zwemmen doe je hem even in je rechter of linker sok :wink:

1 like

Wat heerlijk om die scène weer eens terug te zien!:+1::slightly_smiling_face:

1 like

Nee toch,… doe dan maar een Nautilus. Eigenlijk vind ik metalen banden sowieso niet echt staan.

Los daarvan draag ik alles wat ik leuk vind. Tot nu toe ook nooit commentaar gehad. Zou eigenlijk ook best apart zijn, toch?
Zie mezelf al staan en dat er iemand even komt zeggen dat het horloge echt niet kan.

image
Idd, ligt aan het horloge!?

2 likes

Ik denk dat de (inmiddels bejaarde) topictitel dit soort reacties oproept om een of andere reden.

Nogmaals, het gaat om horloges waarvan we kunnne zeggen dat ze redelijkerwijs een behoorlijke range van gebruiksmogelijkheden en -momenten hebben. Die dus gemiddeld genomen technisch en esthetisch passend zijn in een brede range van gebruiksmomenten. Redelijkerwijs.

Dat mensen zich daar niets van aantrekken, dat mag altijd.

En dat mensen mooie horloges tonen en zeggen: voor zwemmen gebruik ik wel wat anders…tsja, ook dat mag natuurlijk, maar is niet on-topic.

5 likes

Snap ik, daarom geef ik ook aan me niet te kunnen vinden in jouw keuze. Ik vind het dan wel zo netjes om iig een alternatief te laten zien en draag dus de Nautilus aan.
De Explorer vond ik ook een goede, maar was al benoemd.

Als kers geef ik ook nog even mijn mening over het bedachte concept. :+1:

1 like

:grin:
En +1 voor de Nautilus!

Maar beste Tom, we zijn er toch al uit?
Het is de Explorer, en terecht :+1:

Zo, nu kan ik weer even de bibliotheek in duiken avec un cognac et un sigaar, met uw welnemen :blush:

1 like

:joy:
Is dat het?! Het roept nogal wat op geloof ik.

1 like

Eerlijk gezegd maakt het me niet zoveel uit.
Hoewel, de Nautilus vind ik ook heel smakelijk.
Maar als ik met inspirerende mensen ben en we werken
goed samen dan kan een horloge mij weinig bommen.

Nee natuurlijk niet, maar nogmaals, daar gaat het hier niet om.

1 like

Deze dan? :blush:

Ik zeg JA!!

5 likes

Maar ik heb hem verkocht!

Meer een zomer horloge en komt nog wel een keer terug! In betere staat … de facetten van deze waren toch wel enigszins geslepen… :see_no_evil:

Nee toch,… moet zeggen dat ik er ook weleens aan gedacht heb, omdat hij meer draagtijd verdiend.

Het blijft een mooi horloge, op naar de zomer!

8 likes

Die kan echt in de winter ook!

1 like

Boardroom to bar to beach to bed is de volgorde die ik meestal aanhoud. En als je horloge een goede chick magnet is, gaat het feest daar verder.

7 likes

Een Royal Oak vind ik persoonlijk overal bij passen, zeker met rubberen band

4 likes

Bewust even een oud topic omhoog halen. Ik zou graag een allrounder willen toevoegen, maar wel één die het uithoudt naast mijn DD. Dat is nogal een opgave. Sowieso op staal en rond de 40mm, zeker niet groter (dragend). Quartz is geen probleem.

Waar ik zelf aan zit te denken;
IWC Ingenieur
Omega Aqua Terra
Grand Seiko

Iemand anders opties?

1 like

Zenith wellicht? Een mooie Chronomaster bijv.

GS lijkt mij lastig want erg snel krassen en dat wil je niet op de daihatsu polishing. :wink: