Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Oh my, mijn hebberigklieren beginnen hier toch wel serieus van te jeuken. Wat een prachthorloge!

1 like

Ja deze is eerder familie (en als ik me niet vergis zelfs helemaal gebaseerd op) de “First” , dus in die zin eerder een retro vormgeving dat de resoluut avant garde richting die ze insloegen vanaf de 57GS.

Maar het is erg goed gedaan, in feite hebben de retro vormen een goed gekozen update gekregen zodat ze zonder problemen naast de “moderne” vintage GS’en kunnen staan:

Ondertussen is het horloge dus volledig stilgevallen.
Dus ofwel vliegt ie terug (liever niet) ofwel krijg ik een flinke refund en ga ik hier aan de slag om hem terug aan de praat te krijgen.
Fingers crossed. :expressionless:

11 likes

Heerlijk om weer eens een Grand Seiko in huis te hebben. Wat een kwaliteit. :ok_hand: :heart_eyes:

25 likes

Machtig. (En beter op leer als je het mij vraagt :ok_hand:)
Veel sterkte bij het wachten.

1 like

14 likes

Dit jaar ga ik voor deze. Wat een beauty!

25 likes

Ik zie de 239 helaas niet meer op de site van de seiko boutiques in Duitsland staan


Is t al een wat ouder model? Of moeilijk te krijgen?

1 like

Balen man! Sorry, gemist denk ik, maar van wanneer is hij?

Ja. Zie het ook. Volgens mij is alleen de zwarte variant nog leverbaar.

In Engeland staat in ieder geval nog een nieuwe te koop. Uit m’n hoofd bij watches of Mayfair.

1 like

Erg gaaf!!! Snel maar een bij jou gaan passen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Januari 2003


:+1: en je bent van harte welkom.

Hoor ik hier een borrel met de Haagse Grand Seiko liefhebbers met een passessie bij van Willegen. Ja?

3 likes

Haha
dat wordt mij helaas té massaal. :blush:

2 likes

Jemig. De laatste keer dat ik zo direct ben afgewezen
 was gisteren in de apres ski bar toen ik bij de opzwepende tonen van “Mama Laudaaa” mijn kans schoon zag bij een Oostenrijkse schone.

7 likes

:joy:

:star_struck: +1

Die had ik al willen kopen maar ik moest zonodig weer een flinke hap uit het budget nemen aan een Squale en een heleboel bandjes :no_mouth: Wat een gave kast hebben die modellen!

Ja, m’n derde quartzje is bijna rond!!! Me happy!

6 likes

33 likes

Wat is dat voor bruine band Paul? Staat erg mooi op de sbgw255!

2 likes