Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Nou zeker, daarbij vergeleken is de snow flake kinderspel:

7 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

15 likes

Heb je hem toch gekocht? Ik ben jaloers, ziet er goed uit!

Heel mooi. (behalve die witte stiksels)

2 likes

Nee , ben in doubt over mn DJ :joy:

Ik stem voor de GS :wink: ik speel nu ook met het idee om dit jaar maar 1 aankoop te doen en dat de GS te maken :ok_hand:

3 likes

Heel toevallig net weer een berichtje van die Amerikaan gekregen met filmpjes van de GS.
Erg aanlokkelijk, $1350 incl verzending en betalen met Paypal. Als ik hem zelf zou willen dragen, had ik hem gekocht. Voor de handel is het te veel risico ivm diefstal oid.

Verkoper is ook verbannen op andere fora, spreekt zeer slecht Engels en is een man van weinig woorden

1 like

Showstopper, ongeacht de prijs…

2 likes

Ik heb ook een mailtje van hem. Ik heb weer geantwoord en zie het nog even aan voordat ik het geld overmaak, wachten op zijn antwoord.

Lekker via creditcard met Paypal betalen, kan er weinig gebeuren denk ik.

Vraagje: bestaat er een automatische GS Spring Drive zonder die subdial?

Zo uit mijn hoofd enkele duikers en anders handwind

1 like

Done that! Ik heb van hem een betaalverzoek gekregen met omschrijving ā€œGrand Seiko SBGM221ā€ en betaald. Misschien ben ik het geld kwijt, misschien krijg ik er gezeik mee, misschien ligt er over een week een SBGM221 in de brievenbus…

4 likes

hoor jij nu niet de badge , balls of steel te krijgen :laughing:

4 likes

Topic neemt meteen een gezellige wending. Dat is toch niet jouw reactie he @amusicar :crazy_face:

1 like

haha! nee! Maar hij heeft het geld alweer terugbetaald. Of tenminste, het geld is terugbetaald, blijkbaar staat hij bij Paypal ook op een zwarte lijst :slight_smile: hij gaat nu Paypal bellen. Ik denk toch dat ik het geld cash naar Nigeria moet gaan sturen!

3 likes

Niet vergeten je rekeningnummer door te mailen, krijg je ineens nog een paar miljoen op je rekening gestort… :vulcan_salute:

3 likes

Kun je niet beter veilig in nl kopen… :wink:

Mooi spring drive modelletje.

1 like

En ik heb opnieuw betaald, aan zijn vrouw. Hij gaat me de track & trace sturen. Het zal toch niet echt… ik begin de SBGM221 zelfs heel mooi te vinden trouwens als ik de foto’s en video’s zie. Die geblauwde gmt wijzer is best apart! En de creme kleur van de plaat is alleen in het echt te beoordelen, bijna elke foto is anders.

2 likes

Ik had het ā€˜steeds meer GS op Youtube’ topic gelezen maar na onderstaande ben ik weer tot rust gekomen.

4 likes