Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Deze heeft maar weinig licht nodig…

8 likes

Erg mooi!!

1 like

maximumprijzen hebben normaal ook niet echt een mededingingsbeperkend effect he :wink:

X post

8 likes

Gave band :ok_hand:

Dilemma… verkopen samen met mijn MM300 en een Omega Seamaster 300 er voor terug :thinking:

Lastig want het is een knapperd… en dat quartz is ook wel erggggg handig :sweat_smile:

8 likes

Een paar oude advertenties.

14 likes

Hmm…ik vind de SBGN toch wel veel meer een eigen smoel hebben dan de SMPC. Maar ik ben dan ook wel enigzins bevooroordeeld. :wink:

12 likes

Krijg je dik spijt van!

3 likes

sbgn meer eigen smoel dan smpc? :thinking:
Ben ik het niet mee eens.
De GS is heel mooi, maar een dikke knipoog naar een explorer II is onvermijdelijk.

4 likes

Uiteraard. Maar ik bedoelde meer dat ik de SBGN veel minder eenheidsworst vind dan een SMPC. Wat dat aangaat vind ik de SBGN meer een eigen smoel hebben tov de SMPC. Meer bijzonder/speciaal.

2 likes

@daffie @vierport @El_penumbra

Daarom had ik de MM300 al te koop gezet en de GS nog niet… De knipoog naar de Explorer snap ik; dat gevoel heb ik zelf ook. Maar buiten de 24 uurs aanduiding stopt het vergelijk wat mij betreft wel. Misschien alleen de MM300 verkopen en de GS houden… problem solved :slight_smile:

4 likes

Waarom wel de MM300 verkopen? Is toch een prachtig horloge en maakt een mooie set met de gmt.

1 like

Omdat ik graag een Seamaster wil :slight_smile:

2 likes

Deze en een MM300 voor een Seamaster 300? Dat zou ik echt niet doen.

Vandaag de Lion aan de arm (en even op de kinder pooltafel :wink:)

7 likes

Een week na het versturen van de track & trace blijkt het pakje in NL aangekomen te zijn en nu bij de douane te liggen. Ik ben benieuwd hoe snel ik het krijg, en of er een SBGM221 in blijkt te zitten, of een Peruaanse aardappel…

11 likes

Ik ben nu onderhand ook wel nieuwsgierig.

1 like

Weet je het gewicht van het pakje?

Peruaanse aardappel = zoete aardappel = gezond!

1 like

Als het echt is, zou dat fantastisch zijn. Spannende dagen…