Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Wat is dit toch een topper. Zou hem eens moeten passen, want ik ben bang dat 'ie misschien wat klein is voor mij.aar als 'ie mooi staat… Kan dit zomaar m’n 2020 goal zijn. Geniet ervan, maar dat doe je zo te zien.

3 likes

Dankjewel! En ja ik ben er superblij mee. Hopelijk wordt het ''m voor jou ook nog dit jaar…

2 likes

Het zijn foto’s van GS zelf. Het is een specifieke plaat.

11 likes

Bijzonder! Maar met het SEIKO erop kan dit geen nieuw horloge van Grand Seiko zijn lijkt me? Maar ik ken de wijzerplaat ook niet. Of gaan ze toch weer terug naar SEIKO erop.

SEIKO erop is het nieuwe vintage! Ben ik even blij met mijn SBGA001, nog uit het SEIKO tijdperk, die wordt nog eens geld waard :slight_smile:

1 like

Oef… :smiley:

Niemand hier me de SBGN003? Of echt alleen de blauwe variant.

13 likes

Minus gmt, met een échte 44 kast (inclusief de maat), en een aangepaste bracelet… :wink:

2 likes

Met fijnafstelling in de band…

Dat bedoel ik idd, maar ook bovenaan aangepast aan het rechte stukje van de 44 kast.
En liefst volledig gebrushed. :slight_smile:

3 likes

Verrek ja. :thinking:

1 like

Het is een SBGH025. My bad!!!

Seiko Boutique al gebeld? Anders importeren via een Japanse dealer op Chrono24. Ik kom dan rond de 2800 a 2900 euro uit inc importkosten …

Volgens mij kom je al snel hoger uit
2500 aankoop
100 verzenden
——- +
2600 x 1,25 = 3250 euro

Of je koopt hem via chrono gewoon voor 2800 bij watches of mayfair in de UK zie ik.

Heeft iemand hier weleens bij Watches of Mayfair besteld? Ik heb ze weleens een mailtje gestuurd, met de vraag of ik wat dingen kon passen. Waarop ze reageerden dat ze de modellen die ik noemde niet op voorraad hadden.

1 like

Het is een limited uit ergens 2014 als ik het goed heb.

Prachtige wijzerplaat zeg… Wow.

1 like

Over Londen gesproken. Ik ga over 1,5 week weer en nu zag ik dat ze blijkbaar een nieuwe GS boutique hebben op een ander adres dan eerst. Eerst was het Brompton Road 57 meen ik. Ik zag nu op insta dat ze elders zitten. Wie weet loop ik daar nog even langs.

1 like

Yep, daar ben ik vorig jaar nog geweest!

Ik ken al die types niet, maar ligt die wat je zoekt hier niet toevallig tussen?

Die middelste onderin is toch degene die je zoekt? Ligt op voorraad bij Morawitz Dusseldorf!

Kopen Kopen Kopen ! :muscle::muscle::muscle:

3 likes