Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Misschien rijdt ie net de straat in? Soms krijg ik al een melding als hij de straat binnen komt. Of moet je er echt voor tekenen?

Ik wacht wel af. Ik las ergens dat je hem op een postnl servicepunt zou moeten halen als je invoerrechten moet betalen, dus wie weet ligt hij daar nu.

Ik vind het best spannend!

1 like

Hahaha. Zo shit dit.

1 like


 :blush:


10 likes

T&T op PostNL site/ app invoeren
 dan zie je meteen wat je moet aftikken aan douane kosten

Ik heb geen 3S code, alleen de peruaanse tracker, en die werkt niet op postnl.

Ik heb dit ook gehad, ze bellen niet aan, en geven “bestemmeling niet thuis” in om alles in bulk te dumpen bij een ophaalpunt.

2 likes

Track17.net

1 like

Deze werkt wel: https://t.17track.net/nl

Deze zegt ook bezorgd, maar zegt ook dat hij naar postnl is overgedragen, dus ik denk dat dat gebeurd is en dat dat getracked is als “bezorgd”. Hij zal morgen of zaterdag wel komen, zoals @bAAx zegt.

2 likes

Spannend man!

1 like

Als hij in NL is en ontvangen door PostNL, werkt deze https://www.internationalparceltracking.com/#/search

1 like

Dan moet je een 3S code hebben, en ik heb alleen een RR code. Maar die schijn ik te kunnen laten omzetten naar een 3S code. Een googelen.

Dat lijkt zo, voer maar in

“pakket niet gevonden”. Ik heb postnl om de 3S code gevraagd.

Maar zal ik me gewoon maar melden als hij er is? Als dit geneuzel is natuurlijk niet interessant meer voor de GS liefhebbers


Bij mij werkt het altijd, even afwachten dan maar.

1 like

Hij gaat eerst naar de douane. Daarna wordt hij vrijgegeven door de douane en dan zal PostNL het pakket bezorgen. Op moment dat het pakket in bezit van PosNL is kan je gewoon het buitenlandse trackingnummer invoeren

1 like

Juist wel, een beetje spanning en sensatie.
Wordt het een aardappel of Wasabi :thinking:

2 likes

Ben ook benieuwd en hoop morgen een mooie GS aan je pols te zien hier op HF!!

2 likes

Ok, dan houd ik de spanning er nog even in. PostNL zegt dat ze de track&trace kennen, en dat het een aangetekende zending is, die vanmiddag bij mij bezorgd zou zijn. Er was de hele dag wel iemand thuis bij ons, maar we hebben geen zending gezien. Dus tja
 afwachten maar.

4 likes