Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Ik zou daar ook niet persé die band op zetten. Eerder rubber of staal.

Tof om hem eens op iets anders te zien dan staal :slight_smile:

2 likes

Ik kan het blijde nieuws melden dat de selfdater op het forum blijft. Ik laat het aan de nieuwe eigenaar om zich al dan niet bekend te maken…

10 likes

Waarom zie ik in dit draadje met grote regelmaat negatieve reacties op banden die mensen kiezen op hun horloge? Volgens mij heeft ieder zijn/haar eigen smaak. Iemand toont hier trots een nieuwe GS aanwinst waar men vaak (terecht) trots op is en wat volgens de topic titel precies de bedoeling is…

Ongevraagde ‘adviezen’ dragen vaak goede bedoelingen maar soms ook geheel overbodig.

2 likes

Ik zou het zelf ook niet zo snel doen, maar het hoort natuurlijk een beetje bij het plaatsen van foto’s in dit topic (of waar dan ook op forums).

1 like

Die nieuwe eigenaar ben ik binnenkort :grin:
Veel zin in deze zwarte Selfdater!
Ik ben toch meer van de zwarte en blauwe wijzerplaten, vandaar de “wissel” met de 5722-9991 die weg mocht.

Bedankt @amusicar voor het prettige contact :+1:

24 likes

Lekker man…van harte. :ok_hand:

1 like

Je mag hier toch gewoon je mening geven? Daar is een forum immers voor.

3 likes

Wat hebben we toch een lange tenen soms. Op de man vind ik ook niks. Of gezeur over hoe iemands arm eruit ziet of weet ik wat. Maar commentaar op een bandje, ik denk dat de poster dat wel aan kan hoor.

4 likes

Volgens mij is dat waar een forum voor is. En is niet iedereen het persé altijd met elkaar eens.
Gelukkig maar, anders had ik nooit merken als GS ontdekt. Zou ik uit mezelf niet zo snel op zijn gekomen.

Het is gewoon een oprechte vraag, ik begrijp dat oprecht niet. Voor mij is het vooral een plek ter inspiratie en geef ik met name een reactie/like wanneer ik iets mooi vind of wanneer daar naar gevraagd wordt.

Men plaatst een foto om een reactie uit te lokken. De reacties zijn, net als in de grote mensenwereld, niet altijd positief. Een forum met enkel verheerlijking zou toch vreselijk saai zijn?

1 like

En toch is er nu wel een NA die ik echt lelijk vind, maar waar iedereen, tientallen zoniet honderen intussen, zegt hoe fantastisch ze hem vinden. Ik krijg het toch niet over mijn hart om daar te posten dat ik het echt een kermisklok vind. Het is geen GS trouwens :slight_smile:

2 likes

Nu heb je het toch gedaan. We weten natuurlijk allemaal waar je het over hebt (denk ik). Ik heb gewoon gemeld dat ik het niets vind. De eigenaar zal dat verder worst wezen. En terecht.

1 like


Om dan nog een beetje mee te doen met het GS duiker op iets anders dan staal @watchup

8 likes

Dat bandje heeft wel wat :innocent:. En de horloge idem. Blijven mooi deze subsubs!

1 like

En de gmt dan maar weer s posten!

10 likes

Goh welk horloge zou dat nou zijn … :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind die TT Daytona zo lelijk. Maar dat zeg ik natuurlijk niet.

1 like

Ik zeg het natuurlijk ook niet.