Ik liep vanmiddag even langs de GS boetiek, toch even kijken.
Was benieuwd naar de GMT.
Dus ik doe deze af en leg die op het plankje om de GMT te passen, met de tekst “dat is ook een GS, maar dan uit '72…”
De dame in de winkel wist niet wat ze zag
Bijna vergeten. Vandaag de 60th anniversary even om de pols gehad.
Die wijzerplaat met 2020 erin is wel heel gaaf. Het geheel met rode wijzer en vlak saffier. Ik vindt het persoonlijk net té of net niet.
Wat kunstlicht, zonlicht en dichtbij licht shots
Geen flauw benul dus?
Of juist enthousiasme?
Ik ook. Ik denk dat het een beetje is zoals Saul Goodman in de nieuwste aflevering van Better call Saul. Een blauwe blazer met een geel overhemd is net té. Mijn SBGV247 heeft ook een blauwe wijzerplaat, met een oranje secondewijzer, en een stalen kast en bezel. Maar die is ingetogener, matter, en knalt niet zo blauw en rood als deze. Dus wat mij betreft vanaf de foto’s vind ik hem net té.

Die rode wijzer, nee, die past niet in het geheel. Leuk op een sport horloge maar bij deze GS uitvoering vind ik hem niet passen
Vind niet bepaald storend die rode wijzer, moet kunnen. Prachtige dial btw…
Belachelijk mooi.
Man man man wat een geweld in dit topic.
Als ik wat verkocht krijg zou ik deze toch nog wel willen toevoegen.
Mooi ding hoor!
dat blijft echt een prachtig horloge! elke keer als ik hem zie ga ik het model weer opzoeken en dank dat oh ja, net te klein voor mij haha grrr
super mooi man!
Ik wist er nog eentje te koop, in China, maar ik kreeg toen ik er een wilde geen goed contact met de verkoper, en hij wilde niet via trusted checkout of paypal. Dus ik heb de mijne uiteindelijk elders gevonden. Maar deze is ook weg, dus ik weet er nu op de hele wereld geen enkele meer te koop. Helaas…
Edit, ik sprak voor mijn beurt, er staat er weer eentje op Chrono24. Koopje vind ik gezien het 9R15 uurwerk en de limited edition van 500…