Mooi met die opgelegde merken en logo’s. Dat hadden de 031 en 231 niet meer. Maar die hadden dan wel weer een beter uurwerk en een zicht achterkant.
Mooie foto
Thanks!!
Dit is ook wel gaaf gedaan door de Japanse bandenbazen. Dan rest nu nog de hamvraag:
Hands-on?
- Ja
- Meh
0 stemmers
Is dit de band van de sbgv245?
Jazeker, stug ding maar wel een hele gave band
Ik heb de mijne van mijn sbgv247 1x om geprobeerd en daarna in de doos teruggedaan. Maar toen had ik verder ook bijna alleen stalen banden en was ik niet gewend aan dat hij zich misschien nog moest ‘zetten’. Maar ik heb geen enkele neiging om hem erom te zetten. Ik draag de sbgv247 nu op donkerblauw alligator.
Snap ik. Ik heb al een paar banden incoming voor deze en ik twijfel nog om een “soepele” canvas of cordura te laten maken voor de OEM sluiting.
Jij hebt hem ook op staal toch?
Ja inderdaad ook op staal. Ik zit de hele tijd te twijfelen of ik hem weer van leer op staal ga zetten, maar ik vind de leren band mooi passen. Maar die donkerblauwe alligator band wil ik ook eens op de sbga103 proberen vanwege de combi met de blauwe secondewijzer.
Wel best mooi…
Dat ook…zag een prijskaartje van $ 27.000,- voor een gebruikte…oplage van 150 stuks
Super gave foto man! Wil hem meteen hebben zo haha
Die heb ik vandaag ook even omgehad. De wijzerplaat is echt prachtig blauw.
Ik had 'm bijna meegenomen, maar ik kwam om deze op te halen:
Wat een prachtig horloge. Mijn eerste GS, maar zeker niet de laatste.
Doe je goed! Die is fantastisch!
Ah, de sbgw231 Ik ga hem zo ook weer omdoen