Laat je(/een) Grand Seiko zien II

:joy:

Jij rijdt zeker in een hummer? :roll_eyes: Triest verhaal weer.

1 like

Dit is een extreme groothoekfoto; van zo dichtbij gefotografeerd lijkt elk horloge een joekel. :face_with_raised_eyebrow:

Alright, dan nog ben ik van mening dat hij ā€˜m niet kan hebben. :kissing_heart:

Dat mag uiteraard :grin::kissing_heart:

Zo, een wat aan elkaar geplakte impressie van het GS event wat ik mocht bijwonen. Gisteravond.

26 likes

Jaloers!!! Maar fantastisch dat je daar mocht zijn!
Toevallig ook die nieuwe rode van dichterbij kunnen fotograferen? Zie hem volgens mij op de eerste foto…

1 like

Ook even een kleine impressie van het eten en de sfeer. Echt goed georganiseerd: was een top avond!

9 likes

Erg gaaf

1 like

Deze.

16 likes

Vanavond bij Tensen in Antwerpen.
NAV gisteren mocht ik ook komen, maar om daar effe voor heen & weer te gaan… :wink:

2 likes

Woah!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:
Ja die!!! Ik hoop hem zaterdag in Dusseldorf irl te zien! En hopelijk kun je hem daar dan ook kopen… Mits hij bevalt irl. Wil het liefst Spring Drive… De Spring USA versie liefst, maar niet voor de invoerprijzen…

1 like

Ik vindt hem mooi…

Maar…

Rood… En dat is waar de crux zit. Het is bij tijd en wijlen gigantisch in-your-face. Ik zou het relatief weinig dragen, ben ik bang.

17 likes

Damn ik kan niet :cold_sweat:
EĆ©n dagje later …

Toch maar eens een leren band op laten zetten. Ik weet het zo net nog niet

5 likes

Ik krijg ā€˜m niet uit m’n kop. Al heb ik m’n betere helft beloofd het niet te doen…

1 like

4 likes

14 likes

Wat vind jij van de dial? Is ie zo erg aanwezig als op de foto lijkt?

1 like