Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Heel mooi, maar de SARB033 komt wel in de buurt.

Met?

Mijn vrouw?

3 likes

Kleine vergelijking tussen de 44GS en zijn opvolger uit de Daini fabriek, de hibeat 45GS…

7 likes

Mijn laatste post over dit horloge. Ik haak definitief af.
Krijg er steeds meer een damesklokgevoel bij.

5 likes

Echt ? Zeker op deze foto ziet hij er prachtig uit. Wat een wijzerplaat zeg…wauw.

1 like

De wijzerplaat is zeker mooi maar zo’n bewerkte plaat is in meerder modellen te krijgen.

Dit is een dresswatch met een ommogelijke kleur.

3 likes

Hij blijft heel erg mooi, maar ik ben het met je eens. Alleen kun je deze zo mooi groen ook prima non-dress watch achtig dragen. Je moet hem misschien een beetje zien als zo’n Moser, met een wat extravagante touch.

Maar hoe kom je aan de foto’s, en ook die van de handwinder spring drive van laatst. Kom je elke dag in een winkel waar ze deze op voorraad hebben?

1 like

Daarbij is er zoveel meer te koop dat (wel) mooi is. :wink:

1 like

Is ook miss gemaakt voor een specifieke markt he… Dat petroleumgroen en goud.

1 like

Iwate wijzerplaten? Valt best tegen als je voor eenvoud/ rust kiest. Beste optie is de sbgh205, Verder zijn het sbgj Hibeat GMT(dikke horloges) en de nieuwe handwound small second sbgk met een onbalans op de plaat.

1 like
2 likes

Doe eens een heel mooi creatief idee dan… Ik zit namelijk in een dikke vette aankoopcrisis… :joy:

1 like

Hoeft niet persé zo’n rust te zijn. Ik hou meestal juist van wat drukker.

Die 205 is zeker mooi maar ik weet nog niet of ik die mooier vindt dan een 126234 met nieuwe zwarte sunburst plaat. (heb de 205 nog niet in het echt gezien)

De SBGK valt inderdaad af ivm die onbalans. Vond ik heel storend.

De SBGM205 en SBGH269 zou een prachtset zijn naast m’n quartz GMT.

Zeker even gaan bekijken. Niet alleen de Iwate wijzerplaat, maar ook de lange prachtig gepolijste markers en de lange, sterk naar beneden lopende kastpoten zijn prachtig.

8 likes

9 likes

IMG_20190507_190211

Inspiratie voor de plaat komt bij deze vandaan…

Weird, foto werkt niet.

Absoluut mooi hoor. Zouden ze een fluted bezel op moeten zetten! :wink:

:scream:

1 like
1 like