Mooi, een cloud dial
Ik ben niet zo fan van dit nieuwe type wijzerplaten.
Ik zou er graag eentje in het echt zien. Zien hoe dat leeft in het licht. Zo lijkt het prachtig maar dat is toch een momentopname.
Incoming uit Hongkong, dankzij een vriendelijke tip van @bAAx:
Maar zal nog wel 1 tot 2 weken gaan duren
Vriendelijke en professionele kerel!
Maar nu eerst het pakketje afwachten he ?
Grandioos!
Prachtig!
Ik had een tijdje geleden een poll gemaakt over of ik een bepaalde GS nieuw voor 6.000 moest kopen, of gebruikt in de VS voor iets minder. Intussen is er ook een gebruikt exemplaar in Shanghai te koop gekomen. En toen was het ineens BLACK FRIDAY!!!
15% korting op de nieuwe Dus de Grote Gok genomen, en de nieuwe SBGA103 in Engeland besteld voor hetzelfde geld waarvoor ik de gebruikte uit Shanghai zou hebben gehad incl importheffing en btw etc. Het is de laatste nieuwe die ik wereldwijd heb kunnen vinden.
De SBGA103 is de Spring Drive versie van de SBGV009 self dater met zilveren wijzerplaat. En niet met het gewone Spring Drive uurwerk, maar met het nog exactere 9R15 uurwerk met gouden leeuw in de rotor. Het is een limited edition van 500 stuks.
Ik ben enorm benieuwd hoe hij zal gaan dragen, het zal wel een week duren voor ik hem heb. Wat dikker met 13,2mm, en met 40mm ook 3mm groter dan mijn SBGV011 self dater quartz. En met een bezel ipv het plexi-achtige saffier. Maar goed, ik ben fan van Spring Drive en naast mijn SBGA001 was dit de enige die ik nog echt wilde, maar die maar zelden te koop staat. En mijn SBGA001 is 41mm, en deze SBGA103 is 40mm, dus de maat zou moeten kunnen.

Veel mooie foto’s hier:
Prachtig! Van harte proficiat en veel draagplezier gewenst!
Van harte met deze topper!!!
Absoluut
Mooi man!
Gefeliciteerd met dit geweldige horloge. Echt een beauty!
Gefeliciteerd met deze fantastische aankoop!
Toen ik de eerste foto op staal zag, dacht ik, hmmm…
Maar de foto op leer! Prachtig!! Van harte alvast, benieuwd naar de foto’s!
Erg mooi, vooral op leer.
Prachtig! Gefeliciteerd
Gaaf dat je voor je “droomhorloge” bent gegaan