Laat je (/een) Grand Seiko zien

18 likes

Niets mis met mooi leder :innocent:

2 likes

Heel mooi. :+1:

Als je er weer vanaf wilt hoor ik t graag :sunglasses:

1 like

Lekkâh! :+1:

1 like

Goede zet voor jou, voor Kiek imo een (heel) stuk minder…

1 like

Ik draag hem niet meer en zo heeft hij een lagere prijs voor de verkoop.

2 likes

Logisch dat je vraagprijs nu lager is, ik ben echter bang dat een verkoop zoals ie nu is lang op zich laat wachten. Maar je zult er vast over hebben nagedacht…:face_with_monocle:

1 like

Want een GS hoort niet op leer?

1 like

Sommige GS’s zijn erg mooi (en ontworpen) voor leer.

Ik vind het nou niet echt een vooruitgang…

image

Het is slechts een mening en ik wens je uiteraard een voorspoedige verkoop :wink:

Tuurlijk, ik val je ook niet aan.

Maar ik zal morgen eens wat andere banden er op zetten, kijken of die meer passen voor je.

2 likes

Hoort niet is een groot woord.

Maar mijn ervaring is dat dit één van de weinige modellen is die zo idioot goed op staal staan. Leer vindt ik persoonlijk wel wat afbreuk doen aan de uitstraling. :wink:

Op de één of andere manier denken de Japanners volgens mij ook na welke band bij welk horloge past. getuige ooit mijn SBGX063 (@daffie weet er alles van) stond alleen op een suède lichtbruine/cognac band. Maar al de andere probeersels ten spijt, het staal was gewoon passender op de een of andere manier.

Het verschilt overigens wel per model.

Maar smaken en keuze verschillen, toch?

3 likes

Toen ik t zag dacht ik er ook zo over

1 like

Hmm

Tuurlijk, op staal is hij prachtig, maar met de juiste leren band maak je er een compleet ander horloge van. Bovendien had ik amper reacties. Een GS quartz van 2k is toch te duur voor de meeste.

3 likes

Op zich denk ik dat het meevalt. Het is net de verkeerde periode om te verkopen gok ik. Niemand weet nog óf en wat de eindejaarsbonus wordt. De sinterklaasinkopen worden gedaan… Dan hebben grotere uitgaven wat minder prioriteit. Zelfs bij hobbyisten. :wink: Ik zou graag willen, maar naast een hobbycash probleem heb niets zinnigs te ruil ben ik bang. :disappointed_relieved:

3 likes

Net zoals Bas denk ik ook dat de GS met de huidige prijsstelling beter verkoopbaar zal zijn. :+1: Tijd zal het leren…

Persoonlijk vind ik deze GS modellen mooier op leer. De stalen band maakt 'm voor mij persoonlijk te sportief en ‘fors’. Op leer is het een slanke klassieke verschijning. Mooi contrast ook tussen band en kast. Maar nogmaals…mijn mening. Ps andere GS modellen vind ik dan weer meer geschikt op staal / titanium. Bijvoorbeeld het duo van @tompj

@koetsjh jazeker…de SGBX063 was idd erg lastig met een lederen band combineren vanwege de champagne wijzerplaat. Maar jouw keuze stond 'm reuze :sunglasses:

3 likes

Mijn duo is niet meer. De witte heeft moeten wijken en leeft voort om de pols van een forumgenoot.

De blauwe titanium GS heb ik nog wel. En die zal nog lang blijven denk ik…

12 likes

Joh…ik loop achter. :see_no_evil:

Geweldig hoor de blauwe. :ok_hand:

1 like

Nooit gedacht dat ik een keer iets in dit topic zou posten. :grin:

19 likes

Tsja, het moest er van komen. Welkom!

Wat een fantastische beauty! :heart_eyes:

1 like

Heel gaaf een Hi-Beat :ok_hand: En welkom :wink:

1 like