Laat je (/een) Grand Seiko zien

En Rik die heeft dan toevallig wat leuks bij zich, lekker dan!

1 like

Niet geheel toevallig nee…:laughing: Vanmiddag contact gehad…

Ps…Rik is een keigoeie gozer! :+1:

2 likes

Ik ken Rik niet maar dan heb ik een nog wel een Seiko 5je voor hem, kijken wat ie dan bij zich heeft :rofl::rofl:

1 like

Ik vroeg me af wat de exacte maten van deze GS-en zijn. Ik heb Omega’s, maar probeer een beeld te krijgen.

diameter zonder kroon x dikte x hoogte incl solid endlinks

mijn Seamaster GMT = 41x14x53 (gemeten)
mijn seamaster aqua terra = 39x12x52 (gemeten)

weet iemand hier wat de maten zijn van een SBGA211 (springdrive snowflake)? De website geeft 41x12,5x ???

Hoe 41 is die 41? Ik heb hem liever 40,5 dan 41,5…

Ik denk dat Rik over een paar maanden weer een blauwe GS quartz heeft :joy:
In de tussentijd heeft david hem alweer verkocht … met spijt.

De volgende wordt een zwarte wijzerplaat ? :slight_smile:

5 likes

Haha…dat is idd de enige uit het kwartet die nog ontbreekt. :laughing:

:see_no_evil: :rofl:

2 likes

Klasse hoor.
Alweer een.

1 like

Dat is 24 seconde nadat ik weg was…:rofl:

2 likes

:joy:

1 like

:rofl::ok_hand:

Dank je Ed :+1:

13 likes

Nog best lastig kiezen…
Is er nog een kleur? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:laughing: Yup…maar dat weet jij wel.

image

:rofl:

1 like

Genève is rijafstand, en is een mooie stad. Ik zou dus helemaal niet laten verzenden denk ik :wink:

Is inderdaad een optie, maar dan zou ik er wel op z’n minst een weekje vakantie aan vast knopen. :sunglasses:
Ik heb helemaal geen hekel aan autorijden, maar even voor een dagje heen- en weer tuffen naar Genève daar pas ik voor. :thinking:

1 like

Niet zo ver als Genève, maar ik heb voor mijn werk toch wel op en neer gereden naar Basel (niet op één dag trouwens :wink: ).

1 like

Ben voor m’n werk wel eens naar Stuttgart heen- en weer gereden en voor een bruiloft naar Nürnberg, maar voor het kopen van een horloge prefereer ik toch om het te laten opsturen. :sunglasses:

1 like

Ik rij elke maand een keer op en neer naar Karlsruhe :wink: maar voor een horloge zou ik het inderdaad combineren met een weekendje weg … het moet wel leuk blijven!

1 like

Er zijn nog wel meer. Je kan nog even door met flipperen :wink:

Ik zelf vind deze uitvoering wel heel gaaf. Net als de donkergroene sbgx097, welke je eerder had, wordt deze in polar wit met leren band geleverd.

Dit is de 095. Maar een groot verschil met alle andere uitvoeringen: De wijzers en markers hebben een soort gunmetal kleur.

En verder de 059.

8 likes

Dat lijkt inderdaad meer op de afwerking van de wijzers die ze normaal bij zwarte wijzerplaten gebruiken.

1 like