Laat je (/een) Grand Seiko zien

Welke straf had jij voor mij in gedachten :thinking:
De foto is schuin genomen, dat vertekent.

Had ik geprobeerd lukt niet.
Lijkt wel of die geplakt zit aan de door mij gemaakte online bewerking

2 likes

:joy: heb jij weer. Stuur me eens een pb, als hij er daar ook bij zit is het echt iets raars inderdaad.

Anders is browser afsluiten en cache leeg gooien een optie?

1 like

Normaal ben ik voor flinke lijfstraffen voor zulke vergrijpen maar het is toch donderdag vandaag… Ik laat 't gaan voor nu! Het is goed zo.

Zoals gezegd, klok is prachtig! Ik vind alleen niet dat de looks op deze foto ook maar een heel klein beetje tot z’n recht komen.

3 likes

Er staat een vintage GS Hi-beat op Marktplaats … iemand van hier? Ik vind hem fraai op de foto’s, al lijkt de kast wel een beetje erg blinkend.

Ze glimmen allemaal geweldig, en voor zover ik weet zijn er (nog) geen replica s op de markt. Seiko let daar heel goed op is mijn vermoeden :innocent::innocent:

1 like

Ik las dat de replica-community veel vraagt om GS replica’s maar het niveau van afwerking niet haalbaar is voor een “replica-prijs”.

P.s.
Ik las dit op meerdere replica fora omdat ik een GS op marktplaats wel erg goedkoop vond en ik benieuwd was of er uberhaupt replica’s bestaan.

3 likes

Ik denk dat er vooral weinig vraag naar is.

Misschien omdat alleen paupers een replica dragen en GS dragers zijn nu eenmaal geen paupers.

5 likes

U behoeft zich niet te verontschuldigen replica fora te bezoeken, c.q. u op de hoogte te houden hieromtrent.
Durf de stelling wel aan dat 90% van de Rolex bezitters zijn begonnen met een replica :sunglasses:
En dat zijn echt geen paupers!

1 like

Ik denk dat dit meer over jezelf zegt dan over Rolex bezitters in het algemeen.

1 like

Denkt u dat of weet u dat?

Ik denk dat ik dat totaal niet met je eens ben. Eerder 10%.

1 like

Kunnen we het afmaken op 50% ?

3 likes

Ben niet zo van het poldermodel maar zoals ik al eerder vandaag schreef. Het is toch donderdag dus laat ik maar flexibel zijn…

1 like

Snel weer even een GS erin, voordat we de verkeerde afslag nemen hier:

23 likes

Dat is mannentaal!

Dit is nog steeds die blauwe toch?

Zal vast aan mij liggen maar op mijn scherm is ie altijd zwart…

Hij is erg donkerblauw. Op mijn scherm (iPad) overigens duidelijk blauw hoor.

2 likes

Subtiele plug :wink:

1 like