Laat je (/een) Grand Seiko zien

Holy moly, wat een oog voor detail.

1 like

Ja hehā€¦dat kunnen ze wel bij GS :ok_hand:

was het met het blote oog ook goed te onderscheiden die twee-sprong?

Neeā€¦dat is niet waar te nemen met het blote oog. Je zou het wellicht denkenā€¦een ā€˜halve seconde tikā€™. Gekā€¦maar toch.

1 like

innovatieve manier om het probleem op te lossen dat quartz horloges over het algemeen geen zware wijzers kunnen gebruiken.

2 likes

Exactā€¦knappe koppen daar bij GS.

3 likes

Voor een week of wat terug gaf ik nog te kennen dat ik veel moeite heb met het lettertype dat gebruikt wordt voor Grand Seiko en de G & Sā€¦
Vandaag heb ik een review gelezen; Grand Seiko Hi-Beat vs Snowflake.
Allemachtigā€¦ wat een spul is dat! :grinning:
Naarmate ik verder aan het lezen was besloop me het gevoel van WAS (watch aquisition syndrome)ā€¦ ik heb moeten stoppen met lezen anders ben ik bang dat ik er nog aan toe moet
geven.
Ik heb dit jaar een Speedmaster Pro gekocht en daar wilde ik het bij houdenā€¦ maar al snel kwam er een Datejust voorbij welke ik prachtig vond en daarna nog een Panerai welke ik zo graag zou willen hebben en toen nog een Explorer waarvan ik vond dat die ooit aan mā€™n pols zou moeten. Na mā€™n commentaar op het lettertype en het logo kan ik natuurlijk onmogelijkā€¦ jaā€¦ maar tochā€¦ ik vind het toch wel ontzettend mooi. Zowel qua uiterlijk, afwerking en mechaniek alswel de hele uitstraling en het oog voor detailā€¦
Ik snap dit topic steeds meerā€¦ Ik sluit niets meer uit.
Verder was er nog iets met financiĆ«nā€¦:smirk:

11 likes

@daffie , nu alweer te koop :face_with_raised_eyebrow:

Jij verkoopt meer GSā€™en per jaar dan Paul :joy:

5 likes

I knowā€¦:see_no_evil: Ik blijf dressers proberen maar iedere keer kom ik er weer op terugā€¦wordt snel saaiā€¦ja, zelfs een gs :thinking:

3 likes

Is je bandje dit keer al wel binnen? :joy:

1 like

:rofl: die is allang weer retour richting Parijsā€¦

2 likes

Het is dat ik de afgelopen dagen alle lege flessen uit de tuin van buren heb gehaald om de komende aanwinst te bekostigen, maar anders zou ik toch wel een schot op je GS hebben genomen :ok_hand:

3 likes

Komende aanwinst? :ok_hand:

386b1e2a77f09054ad6a7c78042fb08cd38ae29c_1_666x500

1 like

Oh jaā€¦:+1:

Hup hupā€¦maak meteen een verkoop topic aanā€¦incoming&outgoingā€¦

:sunglasses:

1 like

Dat zullen de kinderen niet leuk vinden :thinking:
FittingHomelyFurseal-small

1 like

Ik krijg dan ook weer acuut last als ik zoā€™n nette GS te koop zie. En dan ga ik googelen, en kom ik er achter dat er ook een blauwe bestaat, die zelfs op een NATO gedragen kan worden, en dan is er gelukkig een moment van twijfel, want die blauwe is immers ook mooi, en weet ik me te bedwingenā€¦ Misschien morgen, of volgende week.

Maar ja, denk ik nu, die blauwe heeft weer een wit datumvensterā€¦

6 likes

Van geen enkel topic op HF word ik zo hebberig als van dit. Helaas (of gelukkig?) is hetgeen waar ik mijn oog op laat vallen vrij prijzig en acht ik de kans klein dat ik ondoordacht een GS aanschaf.

GS heeft ook divers eh :wink:

1 like