Laat je (/een) Grand Seiko zien

Ben zelf ook erg fan van de kast, en ja, originele krokodillenleren band! Krijg volgende week ook een stalen GS band hiervoor, ben erg benieuwd hoe dat gaat staan!

1 like

Ook direct niet de minste, wat een superstrakke klok :ok_hand:

1 like

Lijkt me een prachtig voornemen. En een mooie jong gebruikte GS koop je gewoon bij Paul zelf natuurlijk.

Op Chrono24 staat er nu een Duits exemplaar voor 3560 euro: http://www.chrono24.nl/seiko/grand-seiko-spring-drive-ref-sbga011-titanium-box-papers-bj-2012--id6613821.htm

Veel goedkoper dan dit gaat het niet worden. Onderhandel er nog de 2% seller fee van en je hebt een leuk bedrag om op citytrip te gaan in München om het persoonlijk op te halen :wink:

Hahaha… Daar had ik niet aan gedacht. Was ik dus WC Eend aan het vragen waar ik WC Eend kan kopen. :slight_smile: Dank je. Ook @Dorfmeister bedankt voor het spotten.

Ik ga dit even heel erg niet overhaasten, goedkoop in alle ere, ik wil me eerst even op het juiste model orienteren.

2 likes

Kan bijna niet misgaan GS enigszins kennende maar fijn dat je iig een mooie lederen optie achter de hand hebt.

@Fate_Amenable_To_Change gefeliciteerd met je besluit en veel plezier met de zoektocht!

en (helaas) al verkocht

Die Snowflake is ra-zend populair… Een exemplaar van het oude model zal nog wat waard worden gok ik zo.

Wonderschoon! :ok_hand:

1 like

En weer even actief maken dit topic

11 likes

Een GS dan. Not mine:

6 likes

:upside_down:

12 likes

Weer even dit topic opfrissen

17 likes

16 likes

17 likes

Wel een erg mooi duo

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Kost wel wat moeite om leven in dit topic te houden.

Van mij mag het topic een stille dood sterven !
Elke keer ben ik weer stik-jaloers :heart_eyes:

5 likes