Laat je (/een) Grand Seiko zien

@daffie

Verkoop nou niet, krijg je spijt van :wink:

7 likes

Ik kan je melden dat de twijfels hebben toegeslagen…:roll_eyes:

4 likes

Die zit rond de € 800…

3 likes

Ik zeg ook… Denk er nog eens over na… Laat hem even groeien…

2 likes

@daffie, vanwege jouw enthousiasme heb je mij (en waarschijnlijk andere) overgehaald om naar GS te gaan kijken. Verkoop m nu nog niet, dadelijk grijp je toch weer naar je GS.

1 like

Aardig van je…al denk ik dat er meer gs eigenaren zijn waar je dit mede aan hebt te danken. Maar…point taken en ik ga er nog eens goed over denken. @koetsjh Jaco…thx :+1:

2 likes

:wink:

Deze zou ik echt houden hoor @daffie.
Mijn ex SBGX met zwarte plaat mis ik ook nog regelmatig.
:confused:

1 like

Thx :+1: Tsjonge…het wordt me niet makkelijk gemaakt…:sunglasses: (of juist wel…)

1 like

:kissing_heart:

1 like

Je krijgt spijt. Zo veel spijt. Als haren op je pols! :confounded:

3 likes

Oei…da’s idd flink…:expressionless:

4 likes

Misschien kijken naar eentje met een minder egale wijzerplaat?

1 like

@daffie ik zou ook nog even wachten. Machtig mooi horloge?

1 like

@daffie, is het alweer Damasko tijd?

1 like

Haha…wie weet idd…:ok_hand:

2 likes

Thx…ik heb 'm idd even on hold gezet…

2 likes

Beste David, doe het niet! Uiteindelijk wil je toch weer een GS! Maar uit al het geflipper blijkt volgens mij juist dat je een 2-piece collectie persoon bent. Één GS en één voor de afwisseling, dan wordt het nooit saai!

4 likes

Op zoek naar een stalen band, wordt hij weer zoals GS ‘m heeft bedoelt en valt ie vast m(w)eer bij je in de smaak. :wink:

1 like

Mijn advies? Eens het zaadje geplant is, gaat het niet meer weg vrees ik… Dus alles eruit en een Tudor Pelagos kopen, het is tijd voor iets anders :innocent:

1 like

Lekker verkopen die handel. @daffie GS is het niet voor jou zo te zien na al dat geflipper.

Zo even tegengas, hoor!. Stelletje wijven hierzo. Niet normaal :joy_cat:

8 likes