Laat je (/een) Grand Seiko zien

6 likes

Hip hoor, op zoā€™n rood bandje. Dit is je sbgj019? Die ziet er zo weer heel anders uit dan in het blauwe topic.

Jawel, dat is het bewuste horloge! Het heeft vele gezichten, afhankelijk van lichtinval of band die er op zit. Dankzij de drilled lugs (hoe zeg je dat in het nederlands?) is het trouwens uiterst makkelijk om een bandje te ontvangen zonder risico op krasjes.

^ vervangenā€¦ spellingcontrole :smirk:

De sbgv247 met een bruin bandje, overgenomen van @Zulu, even wennen ipv zwart leer wat ik er eerst op had. Zwart maakt hem wat klassieker, dit bruin wat vrijetijderiger.

Grappig dat het wijzerplaatpatroon helemaal wegvalt in deze foto. Het lijkt hier alsof hij een vlakke blauwe plaat heeft.

5 likes

Cool! Hij misstaat niet, maar er zijn betere keuzes voor dit horloge te bedenken :sunglasses:

2 likes

Sportieve plaat, wijzers en dito kast!
Zit er ook staal bij ?

Dat zou het mooiste zijn.

Wat een donders mooie combi die donkere dial met die pittig rode band :ok_hand:

1 like

Dankjewel!

Mooi! Is dit in Amsterdam?

Yup! Vandaag nog eens langs geweest, hij was er nog.

Nee, er zit geen staal bij. Dat heb ik ook het liefste, dus misschien ga ik wel eens op zoek. Maar ik denk dat het moeilijk wordt, want ik heb het idee dat de lugs vrij dicht op de kast zitten. De kast heeft ook uitsparingen achter de lugs.

Maar de 243 en 245 kasten zijn hetzelfde, dus als er iemand ergens op een forum daar GS staal op weet te krijgen, dan kan ik dat overnemen.

Mat zwarte wijzerplaat. Gematteerde band.

10 likes

Nice :ok_hand:

Is dit de SBGA085?

Gaaf ook zeg! :heart_eyes:

Ah ik zie wel dat deze nw GS logo heeft waarschijnlijk dus niet de SBGA085

1 like

20 likes

sbga285

1 like

Wel 39mm lees ik, top ook. Ziet er heel gaaf uit :+1:

1 like

Op vakantie, en de beide GS zijn mee in de watchpouches van @Taconew. En een invicta voor het ruige werkā€¦

Het is nog even twijfelen met deze band op deze GS, maar ik vind hem ook wel weer mooi staan. Ontspannen.

8 likes