52.800 euro
https://www.fratellowatches.com/sbgd202-spring-drive/
Dat is idd redelijk heftig, maar deze kastvorm is gelukkig toch niet aan mij besteed. Dus heb nu al
meerdere redenen.
Dat is de going-prijs he.
Maar als je er 4 tegelijk bestelt dan hoef je maar 2 ton neer te leggen.
Scheelt snel zo’n 11.200 euri
Kun je zo’n 57 ‘5’-jes van kopen
Super! ,
Zo man…fantastisch! Van harte met deze nieuwe aanwinst. Spring Drive is gewoon prachtig.
Toch ook een prachtig stukje techniek met fantastische afwerking; geniet er van!
Deze wijzerplaat blijft toch ook wel één van de mooiere!
Hé, gaaf! We moeten eens een meetup houden met jouw sbga373, mijn sbga001 en de sbga083 van @SAT. Driemaal staal op staal champagnedial spring drive!
Proficiat met je nieuwe GS Springdrive.
Zeer fraai en mooie wijzerplaat.
Wel lastig om op de telefoon een goede shot te maken van de G.S., het gaat de verwachtingen wel 100% te boven! Binnenkort een N.A. maken
Prima!
Super mooi!
Mijn na, vandaag overgenomen van WatchWalker tijdens een gezellig en interessant onderhoud. Ik ben er zeer blij mee.
Prachtig!
Ik ben blij dat jij hem overgenomen hebt. Ik had er ook veel zin in, maar vond dat ik de afgelopen tijd genoeg GS had gekocht!
Dank je en ik heb nog steeds spijt dat ik in december de GS van jou niet heb overgenomen. Maar goed, deze compenseert een hoop
Gefeliciteerd. Gelukkig op het forum gebleven en ik hoop dat je nog veel foto’s post. Of er gewoon een NA aan wijdt…