Laat je (/een) Grand Seiko zien

52.800 euro
https://www.fratellowatches.com/sbgd202-spring-drive/

1 like

Dat is idd redelijk heftig, maar deze kastvorm is gelukkig toch niet aan mij besteed. Dus heb nu al
meerdere redenen. :wink:

Dat is de going-prijs he.
Maar als je er 4 tegelijk bestelt dan hoef je maar 2 ton neer te leggen.
Scheelt snel zo’n 11.200 euri
Kun je zo’n 57 ‘5’-jes van kopen

5 likes

@daffie hij is er!!

`

23 likes

Super! :ok_hand::ok_hand:,

Zo man…fantastisch! :ok_hand: Van harte met deze nieuwe aanwinst. Spring Drive is gewoon prachtig.

1 like

20 likes

Toch ook een prachtig stukje techniek met fantastische afwerking; geniet er van!

1 like

Deze wijzerplaat blijft toch ook wel één van de mooiere! :+1:

3 likes

Hé, gaaf! We moeten eens een meetup houden met jouw sbga373, mijn sbga001 en de sbga083 van @SAT. Driemaal staal op staal champagnedial spring drive!

3 likes

De mijne vandaag:

17 likes

Proficiat met je nieuwe GS Springdrive.
Zeer fraai en mooie wijzerplaat.

1 like

Wel lastig om op de telefoon een goede shot te maken van de G.S., het gaat de verwachtingen wel 100% te boven! Binnenkort een N.A. maken :slight_smile:

14 likes

Prima!

Super mooi!

Mijn na, vandaag overgenomen van WatchWalker tijdens een gezellig en interessant onderhoud. Ik ben er zeer blij mee.

25 likes

Prachtig!

1 like

Ik ben blij dat jij hem overgenomen hebt. Ik had er ook veel zin in, maar vond dat ik de afgelopen tijd genoeg GS had gekocht!

1 like

Dank je en ik heb nog steeds spijt dat ik in december de GS van jou niet heb overgenomen. Maar goed, deze compenseert een hoop :slight_smile:

Gefeliciteerd. Gelukkig op het forum gebleven en ik hoop dat je nog veel foto’s post. Of er gewoon een NA aan wijdt…

1 like