Laat je (/een) Grand Seiko zien

Een cross-post, maar de contrasten…

Het blijft ook gewoon mooi. :wink:

14 likes

Omdat ik hem toch niet goed gefotografeerd krijg dan maar wat plaatjes van het internet.

12 likes

Zwijmel…

10 likes

:heart_eyes::ok_hand:

2 likes

Elke foto van jou is weer anders. Dan blauw, dan zwart maar steeds mooi :ok_hand:

1 like

Dat maakt hem zo fascinerend. :blush::+1:

1 like

Ik was aan het lezen over de SBGN007 van @purple300 en kwam er achter dat het eigenlijk een koopje is, dit horloge.

Tenminste op de officiële GS site staat hij voor 3200 euro list price. Mijn SBGV247 9F quartz limited staat daar op voor 3900 euro list price, en die had niet eens een stalen band. Dus gezien dat deze SBGN007 een GMT is, en een limited met ook nog eens een gouden ster 9F quartz, is dat helemaal niet duur lijkt me. Zijn SBGN005 GMT sport broertje staat ook voor 3200 list.

Maar ik zie net dat Solojapan er eentje op Ebay aanbiedt voor 3450 euro. Dus die 3200 list zal wel niet kloppen…?



1 like

Trots!

16 likes

Mooi!

1 like

Die 3.200 list klopt wel. Op Chrono24 wordt hij ook aangeboden in London voor deze prijs.
Het is werkelijk een schitterend horloge en gelimiteerd tot 1.200 stuks. Ik heb nummer 1.130

1 like

22 likes

7 likes

Een nieuwe snowflake, maar dan in het blauw. De sbga407.
Blauwe sneeuw? Mweh, nee.

5 likes

Hm, ik denk dat de werkelijkheid significant anders is dan de render. Ik ben wel benieuwd.

1 like

Als ik deze foto’s zie… Vindt ik hem wel mooi. :slight_smile:

3 likes

Zullen ze de witte nu afprijzen?? :drooling_face:

1 like

een foto van watchyouseek:

https://klocksnack.se/attachments/d844bf4a-f2e8-4e84-96a4-2f4b0643201d-jpeg.1080502/

Een dronken Grand Seiko!

2 likes

:joy::tada: Inderdaad, dat is een goede omschrijving! :crazy_face:

Ik vind de kast wel geweldig gevormd.

Don’t drink and (spring) drive!

3 likes