Laat je (/een) Grand Seiko zien

Man man man :ok_hand:t2:

En dat, lieve kijkbuiskinderen, is wat ik nog aan mijn collectie wil toevoegen. :ok_hand:

Dress GS de SBGR305, Allround GS (deze, maar ik ben nu even kwijt welke dit ook al weer is :roll_eyes:) en Vintage GSā€¦ Dan de rest van de collectie eruit. :wink:

Klaar, HF account opzeggen en nooit, maar dan ook nooit meer een horlogezaak binnenlopenā€¦ :grin:

8 likes

Gaat niet lukken, dat nooit meer binnenlopenā€¦

1 like

Nieuwe LE ter gelegenheid van 50 jaar Nissan GT-R en 20 jaar Spring Drive


7 likes

Lellukā€¦!

Erg druk, niet mijn ding.

Bezel en kast zijn mooi. Goeie ā€˜techā€™ look. Die wijzerplaat is en blijft verschrikkelijk.

En waarom die saffier achterkant zo beplakt moet worden? Niet mijn ding.

Doe mij dan de GT-R Maar :heart_eyes:

1 like

Ik vind de LE wel erg mooi btw!

Het horloge past qua concept goed bij GT-R: veel high-tech en het nastreven van de allerhoogste standaarden. Maar beiden niet helemaal mijn kopje thee.

Geen idee of dit eerder is gedeeld maar misschien interessant voor de GS fanatici onder ons:

https://www.ablogtowatch.com/grand-seiko-spring-drive-nissan-gt-r-anniversary-limited-edition-sbgc229-watch/?amp

De link niet, model welā€¦zie 8 berichten hierboven

Dat moeten ze maar niet te vaak doen.

Kreeg ik net op de app. Man man man wat mooi.

12 likes

Yep, ik kan het er alleen maar mee eens zijn. :slight_smile:

12 likes

:ok_hand: lekker hoor!

2 likes

:scream: prachtig, eyegasm!

2 likes

@Motormuis en @koetsjh.

Wat voor model is dat? Ook erg mooi. :heart_eyes:

Vreselijke ***hobby hebben we toch. Ik dacht eruit te zijn met geen GS, komt GS om de hoek en nu vind ik diverse modellen mooiā€¦ en nu neig ik als NA toch meer naar een GS dan wat anders :sweat_smile:

2 likes

Dit is de SBGR305.

Limited editie, dit is nummer 609 van 968 . Onder anderen Titanium en een ā€œzijde structuurā€ wijzerplaat en een caliber 9S68 uurwerk

5 likes