Laat je (/een) Grand Seiko zien

12 likes

Precies mijn idee. Maar wat is die kast gaaf!

Deze is onderweg vanuit UK :slight_smile:
SBGA201
Een mooie voor naast mijn GS GMT 9F86.

15 likes

Lijkt de SBGA373?

6 likes

Na 3 dagen continue de Oris, direct deze omgedaan in de hoop @anon6060116EV tot betere inzichten te brengen. Bas, niet verkopen…

18 likes

Pffff wat staat dat mooi op leer zeg! @Hans Waar komt die band vandaan Hans?

Ik kan helaas geen 2 horloges uit dit segment houden…

2 likes

De band is een standaard GS leren band. Sluit qua dikte perfect aan op de lugs.
(Ps zal de volgende keer stof verwijderen, maar ik had deze dus echt zo uit de doos gepakt en op tijd gezet voor jouw foto whahaha)

1 like

Hij sluit inderdaad perfect aan op de kast!

Dips mocht die niet bevallen… Alsof dat überhaupt kan met GS :heart_eyes:

1 like

Ik ben ook zeer blij met mijn GS GMT 9F86.

14 likes

Mooi! Ik heb de SBGA001, de voorganger met ook nog Seiko op de wijzerplaat. Ik vind SBGA001 wel een iconisch typenummer, de eerste Grand Seiko met Spring Drive, dus dat is een blijvertje.

2 likes

Very, very nice!

1 like

Buitengewoon mooi deze Springdrive…:ok_hand:

1 like

Omega is verkocht, GS blijft voorlopig.

Mijn vriendin durft te wedden dat ik spijt krijg van beiden, dus heeft ze de Omega gekocht en in de kluis gelegd. Mag hem ooit terugkopen :grin:

5 likes

Hi Bas, jouw vriendin is een wijze dame! Kijk het nog een paar maanden aan en als je niet de charme van het horloge ziet flipper je m alsnog.
En hou je vriendin in ere!

2 likes

Prachtig!

1 like

Mooi spel van licht en schaduw.

26 likes

10 likes

Nog altijd heel erg verliefd op de mijne. Zit nu serieus te denken aan nog een tweede gs :blush:

12 likes

Ik heb mijn sbga001 weer eens om. Het blijft zo lastig om de fonkeling van het horloge weer te geven, maar het is op elk moment een juweel om de pols. Misschien dat deze zonnestraal die weerkaatst op de zijkant van de uurwijzer een gevoel geeft:

14 likes