Laat je (/een) Grand Seiko zien

Prachtig horloge, maar 39.5x13 is mij te veel uit verhouding.

Toen ik vorig jaar ging kijken voor een SBGR311 gaven ze aan dat de SBGH267 al uitverkocht was. Mooie kans voor iemand!

11 likes

En wat is de prijs van SBGH267 bij de Seiko Boutigue ?

1 like

Durf ik je niet met zekerheid te zeggen maar ik neem aan gewoon retailprijs.

2 likes

Dat is een Bonetto Cinturini Modello 300.D

http://www.bonettocinturini.it/en/catalogo/rubber-straps/300-d.html

Klinkt heel sjiek voor wat rubber! En ruikt na bijna een jaar nog steeds naar vanilleā€¦ If that floats your boat.

2 likes

12 likes

14 likes

Ik houd hem maar gewoon denk ik :sweat_smile:


19 likes

Even wat speurwerk gedaan naar retailprijsā€¦flink bedrag, op dit moment ver boven mijn budget.

En de SBGH267 is alweer verkocht.

2 likes

Dat was rap.

Idd vlot gegaan, vanochtend even een mailtje gestuurd en kreeg zeer snel antwoord, was van harte welkom om langs te komen en te passen maar zojuist een mail ontvangen dat deze alweer verkocht was. Wou eigenlijk net een mail sturen wat betreft de prijs.

1 like

Ik zou hem houdenā€¦ :innocent:

Prachtig!

2 likes

Hmm ik was nog aan het twijfelen en heb ze gebeld voor de prijs. Maar ik hoef dus niet meer te bellen om langs te gaan. 6300 euro retailprijs was me net even te fors om direct ja op te zeggen.

Wel leuk was dat Ramon (?) van de Boutique mij vertelde dat ze mijn SBGV247 nog nooit binnen gehad hadden, maar dat hij er elke 2-3 weken wel een aanvraag voor kreeg, maar hem niet kon leveren.

1 like

Idd kreeg net weer antwoord op een mail wat betreft prijskaartje, 6300 is op het moment mij ook te veel.

Mocht ik nog interesse hebben in een SGBH267 wouden ze wel de moeite nemen om contact op te nemen met Japan of ze deze nog kunnen leveren.

Al met al goede service van Seiko Boutique.

1 like

Lijkt me niet meer dan normaal toch, eerder slechte service dat ze niet alles op voorraad hebben.

Wellicht nemen ze je in het ootje of bedoelen ze niet een SBGH267. Overigens een heel erg mooi exemplaar, dat is er zo Ć©Ć©n waar ik veel plezier mee zou hebben.

Ik heb ze gebeld, ze hadden hem echt. Maar is dus blijkbaar al verkocht.

Daarom heb ik vanavond toch maar zo eentje gekocht, een SBGV011, LE van 900 heruitgave van de selfdater:

Het zal wel een weekje duren voor ik hem heb. Maar ik wilde hem toch eens proberen, zo met het plexi achtige saffier. En @vierport zei hier eens dat het een fijn horloge was om zo te pakken. Hij wordt geleverd op staal, en met een ongedragen krokodillen band. Dus ik kan kiezen.
Maar mijzelf kennende zal het wel staal worden.

8 likes

Top. Hier ga je echt plezier van hebben. Draagt zeer fijn.

2 likes

Heel mooi en ook een super maat, ben benieuwd hoe deze gaat bevallen!

1 like