Laat je (/een) Grand Seiko zien

Ahum, hoe gaan we dat regelen @Veblen? :wink::wink:

1 like

Auwtsch , tijd voor een nieuwe :joy:

2 likes

Kleine premium, geen zorgen :+1:

3 likes

:joy::joy: kras je handtekening er anders even in…

3 likes

Mooi hoe de SBGV011 in het ene licht meer zwart lijkt, en in ander licht ineens een tikje een bruinige tint in de sunburst heeft. Hier met een tikje bruin. Net als mijn Porsche 964 die ik net verkocht heb. Die was ook zwart, met in het juiste licht een tikje bruin:

12 likes

Ook bij een gewone plafonnière is het een feestje. :slight_smile:

11 likes

GS blijft een schitterend merk. Al die spam van jullie trekt me gigantisch naar een laatste GS knaller…

(In de vorm van een sportieve snowflake of een dressie sbgw253

2 likes

Wat is de afleesbaarheid van de donkere platen toch goed. Ondanks dat ik een lichte plaat erg mooi vind, zou dit voor mij een argument zijn om voor donker te gaan.

Als iemand beide kleuren heeft (gehad), hoor ik graag zijn mening

1 like

Uit ervaring kan ik zeggen dat de afleesbaarheid, het contrast op zowel een lichte als donkere plaat, meer dan bijzonder goed is.

Vanwege het doordachte design, gepolijste en gefaceteerde wijzers op een lichte plaat en geborstelde wijzers met gepolijste facetten op een donkere plaat is die afleesbaarheid bijzonder.

11 likes

:point_up_2:+1

Zelfs als het donker is (avond en nacht)

3 likes

13 likes

Deze zie ik veel te weinig… :sob:. Mag die al weg? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Feestje om deze plaat in het zonnetje te aanschouwen :+1:

15 likes

Ik waardeer de Snowflake steeds meer. Het titanium heeft echt een toevoegde waarde voor het draagcomfort.

17 likes

En nog eentje in de volle zon. :smiley:

21 likes

Hell Yes , titanium geeft ultiem draagcomfort.

2 likes

Haha helaas, deze gaat het nest niet verlaten :grinning:

2 likes

En de SoL? :grin::joy:

2 likes

Ik vind titanium te ielig voelen. Er is voor mij een mismatch tussen het horloge en het gewicht. Het zal gewenning zijn dat ik staal goed vind voelen, maar titanium gaf mij niet het premium gevoel dat ik ervan had verwacht.

De hoofdreden dat ik geen Orient Star heb. Bah.