Laat je (/een) Grand Seiko zien

Woah schitterend! Als deze spring drive aangedreven was had ik hem direct gehaald! :heart_eyes:

1 like

:heart_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hoppa. De aller mooiste dresswatch zonder complicatie. Voor mij dan :wink:

14 likes

Mee eens maar ik kan maar niet wennen aan de keuze van Seiko om naam en beeldmerk beiden bovenaan te plaatsen.

Grand Seiko bovenaan en GS een fractie kleiner dan het nu is onderop zou de onbalans van de plaat gelijk oplosen

1 like

Wel mee eens. Op zijn minst alleen iets vermelden over de quartz achtige dingetjes. Zo’n sterretje bij de super- highend-ultra-limited-baas quartzen doet al heel veel.

Of alleen GMT op die plek bij de juist, eh, GMT’s geeft een minder “leeg” gevoel.

1 like

Mooi die SBGW253!

Gedistingeerd, understated, maar voor mij té clean.

2 likes

Grappig, ik vind het bij deze modellen juist prachtig.

3 likes

Machtig! :ok_hand:

1 like

Zou ook prima werken, zolang er ook maar een element onderop wordt toegevoegd.

1 like

Ja, ik mag niet van twee walletjes eten he. :wink:

Op zich ben ik het ook met jou wel eens. :sweat_smile:
Ik denk dat de kleur van de plaat wel heel veel meespeelt. Bij deze vindt ik het minder storend dan bijvoorbeeld een volledig zwarte of wit/zilveren plaat.

2 likes


12 likes

Gefeliciteerd, erg mooi die groene plaat!
Perfect voor komende seizoenen

1 like

Nog eentje dan

10 likes

Okay, even klooien op zaterdag. Wie van de vier?

By the way, de bandjes liggen er los op hoor


6 likes

Geen. Sorry. Bij dit sportieve horloge hoort een stalen band.

10 likes

Eens met Paul. Hoewel, :thinking: als een goeie tweede eventueel de allereerste bruin wel zou kunnen.

1 like

Het staal doet wat met GS. :wink:

Ik twijfel zelf al tijden over deze combi, Hirsch Performance in heel donkerblauw:

7 likes

Ik vind hem er heerlijk uitzienđŸ€€

Nummer 4 wint! Rubber zou ook mooi staan denk ik zo.

3 likes

Blauw kan goed werken. Ik weet niet of ik dit een topper vindt, maar mijn SBGV247 op donkerblauw Hirsch rubber bevalt me prima. Op staal vind ik hem nog mooier, maar ik draag hem nu weer even op rubber. Past ook wel in het sportieve thema.

2 likes