Laat je (/een) Grand Seiko zien

Ik had een blauw jasje aan en de auto was :white_circle:

Dus hoe Nederlands konden we het hebben. :wink:

1 like

Het is gelukt! Veel plezier ervan hij is prachtig.

1 like

Een van de mooiste GS’en, fenomenaal.

1 like

Jezus, wat een ding. Geweldig mooi. De wijzerplaat is zo ‘crisp’…ik heb er geen juiste vertaling voor. Het is meer een gevoel. Ik hoor het fijne rijstpapier haast tussen mijn vingers knisperen terwijl ik naar die dial kijk.

14 likes

Helemaal eens. Echt ongelooflijk wat een kunstenaars!

1 like

11 likes

Overigens is dat dus, dat kunstenaarschap, wat voor mij het verschil met andere horloges in dit segment maakt.

2 likes

Moet ook zeggen dat dit model ook de trigger was voor mijn fascinatie van GS.

Gezien alle NA’ s deze periode begint het bij mij ook te kriebelen :sweat_smile:

2 likes

Heel mooi!! :+1:t2:

1 like

Ok, misschien uit Duitsland dan? Hij blijft net even prachtig, waar hij ook vandaan komt…

1 like

Fantastisch mooi Jaco :ok_hand: Van harte met deze pracht GS. Zo mooi die wijzerplaat :heart_eyes:

…we wachten met gezond ongeduld het NA topic af… :wink:

In de tussentijd…genieten man! :+1:

1 like

Wat een feest. Hier kan weinig aan tippen. Geen wonder dat er op het moment een GS manie heerst. Dit is toch top! Van harte!

2 likes

Aha, en wat heb jij met Paul zitten fiksen dan?

1 like

Niks :joy:, ik zette twee buitenlandse collega’s af bij vd Valk en zag toen de auto van Paul staan …

Kortgeleden sprak ik Paul bij datzelfde hotel voor de verkoop van m’n SBGR081…

2 likes

Jaja…

2 likes

wow, in dit licht al prachtig, ben benieuwd wat daglicht zometeen gaat doen bij je NA topic.

Van harte gefeliciteerd, het origineel en de remakes waren al bijzonder geslaagd, maar de moderne uitvoering is bijzonder goed gelukt!

1 like

Helaas niet makkelijker op iphone foto vast te leggen (m.n. de blauwgroene wijzerplaat), maar tsjonge wat is het een prachtig stukje vakmanschap :ok_hand: Ik geniet met volle teugen.

17 likes

Heb je al een andere band?

1 like

Nee nog niet…best lastig. :grimacing:

1 like

Die forumnaam… @jehebtWATgekocht, ge-wel-dig! Is deze al in dit topic besproken?

1 like