Laat je (/een) Grand Seiko zien

Hou ik van :drooling_face:

1 like

Foei Tecco :sunglasses::laughing:

5 likes

Ik ga geen likes meer uitdelen voor die GSā€™en, ik blijf aan de gangā€¦ :laughing:

2 likes

Ik hou absoluut niet van stalen banden, maar samen met de band van de SARB is dit grappig genoeg wel Ć©Ć©n van de meest comfortabele stalen banden die ik ooit om gehad heb.

De zoektocht naar fatsoenlijk leer gaat gewoon door. :slight_smile:

Ik ben meer van de tepelts. Met kuikentjes. :slight_smile:

3 likes

Ook geweldig :laughing:

Bedankt Tijl- is echt een superklok om te dragen

Mooi clean ook zonder datum!

1 like

16 likes

Fantastisch dat er tegenwoordig zoveel mensen Ć©Ć©n of meerdere Grand Seikoā€™s in hun collectie hebben! Lang geleden had ik de SBGH001 en het sentiment op het forum was toen heel anders dan nu!

1 like

Nou nog een Breitling lenen, en dan heb je al het goede in 1 weekend gehad :grin:

2 likes

Niet in mijn wereld. Ik wil er nog niet dood mee gevonden worden.

1 like

Met een Rolex ook niet hoor, althans, in de nabije toekomst :joy:

1 like

Just kidding :joy:

October 1stā€¦Grand Seiko day. :wink:

(het kriebelt wel al weer merk ikā€¦ben toch meer een stoere klok / Damasko vent, dus deze GS mag in principe vertrekken :see_no_evil:)

10 likes

Afgelopen weekend voor het eerst in alle rust een GS kunnen bekijken. Ik was helemaal hoteldebotel op de details! Wat fantastisch. Voor mij is het tƩ netjes, ik heb zoiets vaker geprobeerd. Maar wat een geweldig ding om te zien!

8 likes

Ja same here iddā€¦een GS is gewoonweg prachtig, maar toch is een dresser misschien niet (helemaal) mijn ding leert de ervaring. Plus ik mis mā€™n eerste horloge liefdeā€¦Damasko.

3 likes

Uiteindelijk wil iedereen een Damaskoā€¦ als je het eenmaal kent. :wink:

2 likes

Yupā€¦:+1:

(in mijn geval 4ā€¦lucky nr 5 dan maar :slight_smile:)

Damasko blijft voor mij zeer bijzonder.

1 like

Waaaaaaat??? Nee he? :face_with_hand_over_mouth::scream:

3 likes

Wat ben je ook een piepersnijder! Eigenlijk moet je hiervoor een ban krijgen! :joy:

4 likes