Laat je (/een) Grand Seiko zien

Net even gekeken, wat zien ze er op de site toch altijd verschrikkelijk uit.
Nog even een paar keer goed gekeken en gaat hem toch ook niet worden. Blijft mooi natuurlijk!

2 likes

Maatje van me spaart GS (zo ongeveer :smile:) en heeft hem besteld. Dit stuurde zijn dealer door:

Zo is hij wat beter te bekijken. Renders zijn soms zo slecht… deze foto’s zijn ook niet perfect, maar goed.

10 likes

Zo is hij toch echt heel wat minder aantrekkelijk dan op de eerdere foto…

4 likes

Inderdaad. Beetje erg druk zo. Maar zoals gewoonlijk, je moet ze in het echt zien.

1 like

Stunning werkelijk giphy

1 like

Zeg mannen, hoe is de staat van de polished lunette na verloop van tijd op de GrandSeiko’s?
Veel haarlijntjes/krasjes of valt het mee?

Dat is iets wat me tegenhoud. Op de mouw van bijv jassen zitten vaak knopen of ritsjes, dit lijkt me vragen om problemen icm de zaratsu…

Hahahaha magnifiek gedicht

1 like

Valt reuze mee. Heb de mijne ruim een jaar, draag hem meer dan regelmatig en er zitten nu een 3-tal krasjes op die slechts zichtbaar zijn in het juiste licht.

1 like

Okee, thanks.
Voor mij wordt het iig een horloge wat ik niet heel veel zal dragen. Maargoed, het gepolijste moet wel perfekt blijven als het even kan.

Bedankt voor het delen! :+1:

1 like

22 likes


:wink:

14 likes

Niet anders dan met elk ander horlogemerk dat gepolijst is.
Blijft kwetsbaar. En een rits aan de binnenkant van je mouw doet daar geen goed aan.

1 like

ik vind deze ook echt heel mooi! is dat 37mm?

38mm

Maar de sbgw033 is ook mooi. 36mm

Zie jij verschil? :wink:

13 likes

Scusa

2 likes

haha ja zo op de foto niet… maar vind de diameter wel echt verschil maken! het is zeker niet alleen de diameter, maar toch!

1 like

Das een gewone Seiko :roll_eyes:
Weliswaar een leuke!

:see_no_evil:

1 like

Een GS5 :wink:

2 likes