Excuus, excuus, ik kon het niet laten. In alle eerlijkheid, het ontwerp van GS zelf is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Nondejuuu!
welke GS is dit dan?
En ook dit topic wordt verziekt

SBGA 127
Als dat een echt model is dan mogen ze het woord grand wel van de wijzerplaat slopen⦠
Pourquoi?
Die is, wat @vierport ook terecht opmerkte, erg druk. Ik zou het niet doen, omdat dit de anti-these van een GS (in mijn hoofd) begint te worden. Drie texturen op de wijzerplaat wordt erg veel.
Kiek 'm goan⦠lijkt er meer op voor mij.
Ik neem aan omdat hij het model Grand Seiko onwaardig vindt. Gewoon een luchthartige opmerking, maar jij gaat een beetje peuren omdat je dan in de contramine kan. Kun je daarna weer fijn roepen hoe lekker recht voor zān raap je toch bent en dat je dat best weet en dat het nou eenmaal zo is. Dat koketteren wordt een vermoeiende routine.
Ik sluit mij hierbij aan. Het gebeurt te vaak met Mr timelapse. De lol is er af.
Lijkt me voor de hand liggend; ik vind het een spuuglelijk model 
Grand Seiko staat voor mij voor stijl en elegantie, zoals gelukkig vele modellen die hier worden getoond door forummers. Dat is de reden waarom ik dit draadje volg. Dat ik dit model niet mooi vind #understatement is mijn mening, daar hoef jij of wie dan ook het geenszins mee eens te zijn.
Sorry hoor. Ik ging er van uit dat het ging over de SBGA 127. Daar sluit de opmerking van Proenski nl. op aan. Ik stel daar gewoon een vraag over. Thatās all. Zo lelijk vind ik die niet. Bedoelde er niets vervelends mee.
Edit: ben ook nog steeds benieuwd welke Proenski bedoelt
Om misverstanden te voorkomen: dat heb ik nooit gezegd. Laten we op zijn minst bij de feiten blijven. Verder ieder zijn mening.
Ok. Maar dat kun je uit jouw post niet opmaken. Ik dacht dat je een ander bedoelde die ik wel mooi vind. Over deze heb ik geen vragen 
Pffā¦zijn we nu klaar? En kan dit draadje weer verder on-topic dwz over Grand Seiko.
Daar hadden we het toch over??
Yepā¦maar graag zonder het gezeur (ps dit is niet richting jou persoonlijk).
Kortomā¦on topic svp.
Zonder mening, alleen plaatjes kijken en kwijlen dus? Nou vooruit dan maar 
Dat dus
(ps mening mag)