Laat je (/een) Grand Seiko zien

Zijn er al mensen uitgenodigd?

Ik ben er ook bij op 7 december op de GS meeting. Toch verder niks te doen :kissing_smiling_eyes:

Verder lijkt mij een GS mini meeting wel een leuk idee. Ik wil wel een presentatie geven met als thema: ā€œHow to Mod a GSā€ want gisteren met een gepassioneerd HF mod lid we noemen geen namen, toch @royke74 mijn GS open getrokken voor een mod plan natuurlijk onzin is, van een GS blijf je af aldus onze HF modmeester @HanDavinci

Anywhoeā€¦, foto van het vooronderzoek:

10 likes

Ik kreeg gisteren de uitnodiging

3 likes

Ai dan zal ik wel niet aan de beurt komen

Hm, ik heb hem ook nog niet ontvangenā€¦

@hendrikjandetuinman heb je de uitnodiging per mail of ā€œgewoneā€ post ontvangen?

Per mail

2 likes

Ik ben er ook bij de 7de.

10 likes

Ben bang dat ik er niet bij ben danā€¦ :disappointed_relieved:

1 like

:joy:

1 like

Die is mooi! Ben redelijk gek op de ā€˜snowflakeā€™ over andere door de blauwe seconde wijzer. Maar dat heeft deze ook. Wat voor een type is dit?

Off topic: zoā€™n blauwe wijzer zou in het blauwe gedeelte van dit moe forum niet misstaan! :wink:

Een SBGH001.

1 like

Even je flipperfrequentie doorgevenā€¦ dan kunnen we die datum een beetje mikken.

1 like

:rofl:

Gaan de ongenodigden nu party crashen? ā€œBen uitnodiging vergeten, maar heb wel een GSā€ :sunglasses:

Hehe, deze blijft voorlopig. Zat al maanden op een hi beat GS te azen en kon er eentje kopen.

De perfectie maakt hem wel erg steriel. Maar hij blijft :wink:

1 like

leuk, ik ben er ook bij de 7e. zelfs met GS (special delivery morgen :))

1 like

Vandaag de blauwe aligator van de SPB069 op de GS gezet. Een mooi combi IMHO. :heart_eyes:

Saillant detail bij inzoomen:
Zie de reflectie bij deze lichtinval. Het GS logo wat vanaf de binnenkant van het glas reflecteert op de wijzers.

28 likes

Zelf blijf ik altijd verbaasd over de haarscherpe reflectie van het GS logo en de indexen op een donker oppervlak. Mooie combo zo met die band!

1 like

Mooi combi zo Jaco :ok_hand:

En inderdaad prachtig die reflectieā€¦bijzonder toch.

(kriebels!)

1 like

31 likes