Laat je Ghost (faded) bezel zien!

90+% van de bezels van deze horloges zijn gefade net zoals deze. Grijs op grijs was misschien niet de beste keuze geweest van Seiko :thinking:

1 like

10 likes

:star_struck: toppers!

1 like

Wat is ie mooi he?:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Blijf het toch vreemd vinden. De een denkt patina en ik denk rijp voor de vuilnisbak. Gelukkig weet ik dat ik dat niet meer moet doen. :smiley:

1 like

5 likes

Persoonlijk vind ik erg mooi zo’n faded bezel. Vooral op een pepsi GMT master.

1 like

Ga nou ook lekker ff 2500 duiken maken en dag mag je meepraten met de mannen :wink:
Teveel opinies hier van mannen die nooit een duik hebben gemaakt maar theoretisch veel meer weten :sunglasses::grin:

4 likes

Die 2500 duiken ben ik al ver overheen. Mijn vrouw kan dit bevestigen. Vanavond weer dolle duikavond.

Maar even ontopic. Ik snap best dat een horloge er door zout water verweerd gaat uizien. Ik vind het gewoon zonde. Neem dan gewoon een Citizen maar geen Rolex.

2 likes

Ok prima maar ik niet, vond dat ik 'm moest gebruiken waarvoor ie bedoeld is. Duik ze vanavond! :ok_hand::v:

5 likes

Zo duur is zo’n insert toch ook weer niet? Dacht dat zo’n insert bij wijze van spreke honderd euro kost.

Gebruikt iemand zijn duikhorloge waar het voor bedoeld is, is het weer zonde :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Prima dat mensen een mening hebben, maar een mening hebben over wat ik met mijn zooi doe is wel erg gortig :face_with_raised_eyebrow:

Iemand nog een faded bezel in de aanbieding!? (foto’s bedoel ik dan)

3 likes

Uiteraard moet iedereen gewoon doen wat hij of zij zelf wil. Persoonlijk vind ik het ook niet zo mooi. Maakt verder niet uit. Als jij het maar mooi vindt toch? Verder niet druk om maken :+1:t2:

Precies, sommige zijn zo zuinig op hun horloges dat ik me wel eens afvraag of ze er überhaupt van kunnen genieten. Zoals alleen om doen in huis en bang zijn dat je het stoot.

Persoonlijk vind ik het heerlijk om onbevangen mijn horloge te kunnen dragen zonder bang te zijn of er een beschadiging op komt.

1 like

Hierissidan :joy:

16 likes

:star_struck::heart_eyes: faded pepsi is denk ik wel mijn favoriet!

1 like

Ik twijfel want de gewone Coke vind ik ook supervet.

8 likes

Kon m’n 114060 maar een faded bezel krijgen :heart_eyes:

Voor nu moet ik het met een gebleekte Skx doen

5 likes