Laat je Grand Seiko zien III

Oh jee. Dat is nog een heel stuk erger dan bij de BOR.

1 like

Gelukkig zijn de GS AD’s altijd bereid te helpen!

3 likes

In de zon én in de schaduw lekker!!!

19 likes

Ja, bestaat uit 6 delen per schakel! :wink:
Was 'n hele klus.

3 likes

Helaas geen in de buurt hier. Om een of andere maffe reden geen dealer in Eindhoven.

2 likes

:ok_hand:

1 like

Ik zag deze foto op Facebook. Erg mooi!!

10 likes

De NA met de band op maat.

20 likes

Zwart bandje staat m minstens net zo goed als staal!

9 likes

Het lijkt wel of dit topic (of dus eigenlijk het met merk GS) populairder is dan ooit te voren… niks mis mee!

1 like

Het is zeker populairder geworden. De ene vindt dat leuk de ander juist niet.

2 likes

Zolang het niet over geld & afschrijving gaat in dit topic vind ik het allemaal meer dan prima hier. :smirk:

13 likes

Nou, eh… weet je dat…
.
.
.
.
:sweat_smile:

1 like

100% mee eens.

4 likes

Zo, en dan stop ik maar weer met posten.

Dit is ook geen straf.

16 likes

Met al die nieuwe GS post ik hier ook mijn vintage 4522 high beat handwinder nog maar eens. Met nieuw rios zurich 18mm mat donkerblauw alligatorbandje:

Als er een 44GS of 45GS high beat handwinder uit zou komen, met originele rechte lugs, stond de hele GS wereld op zijn kop. En ik heb er gewoon eentje om de pols! De voordelen van vintage…

23 likes

Zo mooi deze! Blauwe plaat vind ik nog net iets mooier dan de zwarte :+1:

1 like

Ik heb die ook gepast bij Jaap. De achterzijde is fenomenaal :heart_eyes:, maar ik vond de voorzijde wat saai aandoen. De kastvorm is schitterend en het gewicht ook hè! :smile: :ok_hand:

3 likes

Net een batterij vervangen, gaat super eenvoudig. De o-ring was nog prima en vettig.

8 likes

Of het officieel zo wordt genoemd weet ik niet, maar ik noem het altijd gold dust painting. Bij mijn SARX029 werd dit gecombineerd met Urushi zwarte plaat, schitterend.
Edit: ik lees net dat het Maki-e heet.

Ook op deze pagina zie je zoiets bij een Presage. Ook daar hebben ze het over gold powder. Is gebruikt op het maantje achterop de secondewijzer en op de schaal van de powerreserve.

Toch maar weer eens gaan sparen…

Excuus voor de off topic foto :thinking:

4 likes