Oh jee. Dat is nog een heel stuk erger dan bij de BOR.
Gelukkig zijn de GS AD’s altijd bereid te helpen!
Ja, bestaat uit 6 delen per schakel! 
Was 'n hele klus.
Helaas geen in de buurt hier. Om een of andere maffe reden geen dealer in Eindhoven.

Het lijkt wel of dit topic (of dus eigenlijk het met merk GS) populairder is dan ooit te voren… niks mis mee!
Het is zeker populairder geworden. De ene vindt dat leuk de ander juist niet.
Zolang het niet over geld & afschrijving gaat in dit topic vind ik het allemaal meer dan prima hier. 
Nou, eh… weet je dat…
.
.
.
.

100% mee eens.
Met al die nieuwe GS post ik hier ook mijn vintage 4522 high beat handwinder nog maar eens. Met nieuw rios zurich 18mm mat donkerblauw alligatorbandje:
Als er een 44GS of 45GS high beat handwinder uit zou komen, met originele rechte lugs, stond de hele GS wereld op zijn kop. En ik heb er gewoon eentje om de pols! De voordelen van vintage…
Zo mooi deze! Blauwe plaat vind ik nog net iets mooier dan de zwarte 
Ik heb die ook gepast bij Jaap. De achterzijde is fenomenaal 
, maar ik vond de voorzijde wat saai aandoen. De kastvorm is schitterend en het gewicht ook hè! 

Of het officieel zo wordt genoemd weet ik niet, maar ik noem het altijd gold dust painting. Bij mijn SARX029 werd dit gecombineerd met Urushi zwarte plaat, schitterend.
Edit: ik lees net dat het Maki-e heet.
Ook op deze pagina zie je zoiets bij een Presage. Ook daar hebben ze het over gold powder. Is gebruikt op het maantje achterop de secondewijzer en op de schaal van de powerreserve.
Toch maar weer eens gaan sparen…
Excuus voor de off topic foto