Laat je Grand Seiko zien III

Prachtige foto’s van de scherpte van de kast. Wat me opvalt is dat de kroon veel ronder is dan de kast. De kroon van mijn sbgv103 is veel ‘vierkanter’, voor zover dat kan met een ronde kroon…

Sorry, heel schoon is het allemaal niet…

6 likes

Mooie foto’s hoor. Leuk om de frequentie van de Hi Beat gevisualiseerd te zien bij een langere sluitertijd!

1 like

Héél fraai, deze details! Ik ben niet echt benauwd met mijn horloges maar zou ik zoiets wel durven dragen? :thinking:

1 like

Tsja, er zijn hele (Japanse) volksstammen die ze als gebruiksvoorwerp dragen. :wink:

Ik heb er niet zo’n moeite mee. Maar strak is het wel. :smiley:

2 likes

Is het ook, ach als ik ooit aan een 9F toe ben zal het sowieso een pre owned worden :wink:

2 likes

Ach, als je hem niet draagt, zie je hem ook nooit op z‘n best. Een keer onverwacht de aandacht trekken met een mooie weerkaatsing van het licht is toch waar je een GS voor koopt. Een haarlijntje hier en daar hoort er dan bij.

2 likes

Ik dacht net, ik ga mijn Champagne Spring Drive SBGA001 te koop zetten. Ik allemaal foto’s uitzoeken en van mijn mobiel overzetten op mijn laptop om de mooiste uit te selecteren. Al selecterende dacht ik: “Ik ben ook gek!”. Dus hierbij wel twee mooie plaatjes van de wijzerplaat en de kastvorm, maar niet te koop :slight_smile:

31 likes

Laat maar weten wanneer hij te koop komt :wink:

2 likes

SBGA083! :partying_face:

Dat @daffie hier niet meer kan posten betekent niet dat de Spring Drive van het forum verdwenen is :thinking::sweat_smile: Genieten hoor :heart_eyes:

17 likes

Van harte!!

@daffie waar ben je meee bezig!? :see_no_evil:

2 likes

Geweldig hoor…geniet ervan. :+1: Altijd leuk als je ex goed terechtkomt. :sunglasses: :grin:

@El_penumbra tja het was tijd voor iets heel anders. Een GS komt tzt weer… :ok_hand:

3 likes

Hele toffe foto’s zeg, de blur op de wijzer is nice :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig. Iets om nooit meer weg te doen :grin:

1 like

7 likes

Wat heb je gekocht dan?

1 like

Champagne op zondag

19 likes

Beauty! :ok_hand:

Zal geen plaatje doen hier in het GS topic…maar dit is de NA :

5 likes

Wel een mooie. Van harte!

1 like

Dank je. :grin:

Gaaf met die band zeg! Welk typenummer is dit?

1 like