Dan slinger je er gewoon een perlon op, die kun je net zo kort maken als je wilt. Houden jullie ook zo van perlon?
Dat was een limited idd net als de rode overigens. Denk dat de witte ook mijn favoriet blijft, maar de rode is wel een mooie aanvulling😄
Hij wisselt nogal van kleur. In het licht is het zoals bovenstaande foto; in het donker is de plaat erg donker en meer paars.
Perlon en nato op een GS, hoe halen jullie het in je hoofd!?
Jan wel
Zonder foto’s is het niet waar…
Nee. Perlon polijst je kast. Ziet er leuk uit maar is verder klotespul.
prachtig!!
Ze moeten eigenlijk dan zo’n sluiting maken met fijnafstelling zoals b.v. op de IWC ingenieur zit. Niet meteen een 6cm lange sluiting, maar mooi elegant.
Lijkt toch wel een beetje op GS
Dat is dan ook meteen het enige goede van IWC.
Sorry, dat is kort door de bocht maar ik ben niet zo’n fan de gemiddelde IWC wandklok. Dit zit er wel uit als een zeer elegante oplossing voor een fijnafstelling.
Hij lijkt wat meer ‘ingetogen’ rood in vergelijking met de rode washi 4020 limited.
Hoe vind je deze wijzers tov de wijzers op je andere?
Het ging mij ook over de fijnafstelling
Lekker klein
Citizen heeft er een handje van de kleuren zo fel mogelijk op de foto te zetten. De rode (en ook de groene) washi heeft hetzelfde effect waarbij de kleur in fel licht mooi fel is, maar in het algemeen verder vrij donker.
De wijzers hebben natuurlijk lume erop waardoor ze iets minder scherp zijn. Het scherpe vind ik mooier, maar ik zocht ook wel naar een gelijksoortig en toch anders horloge. Deze is gelukkig op meerdere punten anders dan mijn andere.
Nu hoop ik nog op een variant met een zwarte titanium kast en iets van gouden wijzers😄
Ik ben juist enorm fan van die andere wijzers, dat is voor mij bijna een must. Daarom ook bezig met twee andere “De Burger” zoals ze zo mooi heten als je Google .jp sites laat vertalen.
De groene en de rode washi overigens toch niet gekozen al was een van die twee wel de bedoeling.
De aanstaande AQ4070 05A had je al gezien denk ik. Die is wel aardig in jouw straatje. Helaas alleen op leer, terwijl die op bracelet ook erg mooi is denk ik.
Daarom de 4041 met blauwe plaat erbij, daar zit de bracelet op!