Laat je Grand Seiko zien III

Een tijdje geleden heb ik van een contact in Monaco mijn sbgw231 overgenomen. Hij heeft nu ook zijn sbgr095 in de aanbieding, ik kreeg een appje. De sbgr095 is de 62GS reissue die in 600 stuks gemaakt is.

Het is een complete set:

  • Very good condition and comes with box, papers, original sales receipt, hangtags, etc

De sbgw231 die ik van hem heb gekocht was perfect, als nieuw.

Hij vraagt 5.600 euro. Als iemand hier geïnteresseerd is, laat het dan svp weten, dan koppel ik je.

Disclaimer: ik ken hem niet persoonlijk en heb er geen zakelijk noch ander belang bij, wil jullie alleen in staat stellen een mooie GS te kopen…

4 likes

Die is mooi!

26 likes

Dit is héél verleidelijk…

3 likes

Pohh. :heart_eyes:

16 likes

En die mag gaan? Ik begrijp mezelf soms ook niet… Overweeg mijn GS ook te laten gaan… :see_no_evil:

18 likes

Staat nergens te koop, dus zal wel meevallen. :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

8 likes

13 likes


De mijne ook (nog) niet…

17 likes

20 likes

Welk referentie nummer heeft die linker? Voor de middellange termijn overweeg ik toch nog iets (zwarts) van GS.

2 likes

Dat is de sbgx321.

1 like

Beste GS liefhebbers.

Ik ben vandaag eigenaar geworden van deze mooie klok. (ene ik had nooit gedacht zoveel geld uit te geven voor een Quartz uurwerk)
Echter toen ik kwam voor de Heritage Spring Drive kon de klok me niet helemaal bekoren. Beetje te saai braaf mis het sportive een beetje.
Gelukkig lag er meer keuze bij deze AD in Rotterdam die me prima geholpen heeft op safe distance.
Mijn oog viel al snel op de blauwe gmt, ik dacht zwart maar toen de verkoper zij kom maar kijken in het licht, zag ik hoe mooi deze wijzerplaat is.
Ik moet zeggen de afwerking, balance, formaat van deze 40mm klok is waanzinnig.
Wel schrok ik van het tikken van de wijzer, help een Quartz zij ik tegen de man en was eigenlijk al weer afgehaakt met deze schoonheid.
Nu wel zij de verkoper dit is wel het beste uurwerk wat er is want het loopt maar 10sec per JAAR voor of achter. Nog een verdere uitleg van een kwartier en
oke dan toch maar de stap wagen na al mijn vooroordelen en een leuke korting kreeg vanwege de Corona crisis. Sorry misbruik een beetje of gewoon toch helpen de economie op gang te houden.
Ik ben super blij met deze aanschaf tot nu toe, zeker toen ik wat filmpje op YouTube gezien had bij thuiskomst en vooral toen ik de GS onder de loep gelegd had. Niks dan lof voor de perfectie.
Hoop over een jaar nog enthousiaster te zijn en wachten op de eerst shutdown vanwege de batterij :battery: :upside_down_face::wink:

25 likes

Ja die GMT’s zijn niet te versmaden!

21 likes

Ook heel mooi in deze kleurstelling👍🏻

1 like

Goede keuze! Prachtig horloge.
Groeten van het zwarte schaap van de familie:

15 likes

Mooi hoor, dat je echt gaat voor wat je mooi vindt :+1:t4::+1:t4:!
Is ie ook!!!

2 likes

Hahahaha iedereen zij dat het niet kon tot dat iemand kwam die dit niet wist en het gewoon deed. :grinning::wink::upside_down_face:

1 like

Erg rustig hier

28 likes

Gauw leven in de brouwerij brengen dan. :smiley:

18 likes