Laat je Grand Seiko zien III

:slight_smile: zeker! over balans en zen gesproken op elk moment van de dag (geen idee meer waar de discussie daarover te vinden is, maar hij was er wel)…

1 like

After lunch bakkie

6 likes

Eindelijk kan ik hier ook meedoen.:smiley:

27 likes

16 likes

Congrats, en mooie band erbij!

Mooi subtiel! Welk modelnummer is dit?

Thanks. Het betreft een SBGX009.

Welkom bij de club. :slight_smile:

1 like

Beste Grand Seiko kenners,

Ik heb nog geen Grand Seiko in mijn collectie, maar volg dit topic met veel plezier.

Zojuist zat ik op de site van Rakuten Japan en daar zag ik in een advertentie van Rakuten een grand Seiko exemplaar die ik nog niet eerder had gezien. Helaas betreft het een algemene advertentie voor Rakuten en niet voor het horloge specifiek. Met Google kwam ik er ook niet zo snel achter welk model het is. Welke kenner kan mij op basis van de foto vertellen welk model het wel betreft?

1 like

Toch nog een creatieve ingeving voor een zoekopdracht en gevonden. Betreft de SBGL017.

2 likes

Iemand hier met een SGBH269? Ben er naar op zoek en kan wel wat tips gebruiken. Is dus de rode gelimiteerde voor Azië. 900ex.

Pange Watches heeft er 1 liggen? @vierport?

13 likes

Prijs gevraagd maar jammer genoeg niet beschikbaar… :expressionless:

22 likes

Deftig!

1 like

Even klikken voor scherpte :sunglasses:

17 likes

Scherp als wasabi :+1:!

1 like

Over wasabi scherp gesproken. Ik heb deze al in het vintage deel gepost, maar dit is bijna 50 jaar oud en nog zo scherp, niet te geloven.

Nog eens ook in het reguliere GS topic de 6156-8010, wat een prachtig horloge, en die reflectie, echt zo strak nog die HSS kast na bijna 50 jaar. Dit begint echt een draag favoriet te worden.

19 likes

Schaamteloze crosspost:laughing:

18 likes