Laat je Grand Seiko zien III

18 likes

Dat ziet er nu al lekker uit :+1:

1 like

Goeie keuze :sunglasses::+1:!

Inderdaad. Ik was gisteren nog op de Place Vendome, maar dat was in een Assassin’s Creed spel. :slight_smile:

Ik zou gewoon een ordinair Sarbje pakken. Mogelijk m’n Lord Matic. Kijken of het liefhebbers zijn of snobs. :slight_smile: De jongeman die me destijds mijn GS verkocht in Amsterdam was liefhebber extraordinaire, liep zelf met een vintage Lord Marvel rond.

Ik ben gewoon echt nog nooit iemand tegengekomen met zo’n ding. Al kon het wel eens zijn dat een GS eigenaar in het Taphuys was, toegegeven.

Gemeengoed zijn ze absoluut niet.

Sja. Ik zou eventueel die Spring Drive van @ThaPapper nog een keer willen hebben, maar SD en Quartz zijn wel de twee typen technologie waar het mij om gaat bij GS. De overigen zijn wel mooi, maar voor mij op de één of andere manier minder, eh, exotisch. :slight_smile:

Ik zit reikhalzend op nummer 2 te wachten. Als @tompj me een week eerder had laten weten dat ie 'm zou verpatsen had ik 'm al gehad, het moet gezegd. :slight_smile:

5 likes

Spur of the moment ding, die verkoop. Hij is naar een liefhebber op het forum, maar ik had hem jou natuurlijk graag gegund ook.

4 likes

AnguishedCourteousCirriped-small (1)

1 like

Blijft jammer dat je de sbgv245 zo snel verkocht hebt. Toch te hoekig naast de sbgw231? Of was het het quartz hart dat je afstand deed doen?

Had jij niet ook al de zenith defy gehad? Of vergis me daarin. Ik houd wel van de hoekigheid. Gecombineerd met de kleine en grote, de geborstelde en zaratsu facetten blijft mijn sbgv247 toch een favoriet.

2 likes

De 245 is heel mooi. Maar hij kwam toch te weinig aan bod.

2 likes

Hé, uit nieuwsgierigheid, waarom verkocht? Toch je stijl niet? Ik vond 'm prachtig, maar ik wist niet of het jouw ding was. Misschien een tikkie groot en bonkig, een soort anti-these van wat je vaak draagt.

1 like

Ik vind hem gewoon mooi hoor. Lomp is hij ook zeker niet.
Hij kwam toch te weinig uit de doos. Misschien toch het grijze. Spreekt niet heel erg, tikkie saai.

4 likes

Ik ga het zien. :slight_smile: Magi verwacht 'm begin van de week in Spanje, er komt een NA topic zodra ik iets in handen heb.

6 likes

Blauw is iets minder grijs, maar het grijs is volgens mij wel mooi grijs!

11 likes

23 likes

Ik ben er nog niet klaar mee Chris maar ik begrijp toch goed dat je nog de tijd hebt? :sweat_smile:

11 likes

Ik heb net de 245 besteld, dus idealiter zou ik met die SD nog even een jaartje wachten. :slight_smile:

Jou kennende is hij dan waarschijnlijk gevlogen, maar ik hoop nog steeds voor je dat deze wat meer beklijft. Hij staat je prima en het is een bandenslet. :slight_smile: :+1:

2 likes

Prachtig

1 like

Het verhaal willen ze nog wel vertellen, maar ze kiezen wel een hoger segment. Place Vendome is niet iets waar iemand die 2500 te besteden heeft normaliter naar binnen stapt denk ik, maar ze proberen het wel speciaal Japans te maken:

6 likes

Vanaf vandaag mag ik ook meedoen :slight_smile: en is er een beetje meer kleur in de collectie :heart_eyes:

22 likes

Gaan we na ontvangst dan een afspraak maken met die Groninger?

no offence natuurlijk @Windhund, maar het moet een beetje amenoniem blijven, ik bel je nog wel op je 0600000000

1 like

Dat kan. Ik zou 'm nog steeds z’n twee Biesheuveltjes terug brengen. :slight_smile: Dat moet toch guddumme ooit gebeur’n.

2 likes