Laat je Grand Seiko zien III

Zo, elektriek aangelegd, keukenblad schoongemaakt en voor het eerst geïmpregneerd, gekookt, gegeten zo even tegel in de tuin ohoh wippen,aarde storten in plaats van zand.

Dus mien nieuwe daily maar op de nato gegooid vanochtend… :grin:

17 likes

Zat je nou bier te drinken in een wijngaard? :grin:

Liever dat dan een gelikte website waar ieder model op staat, maar nergens een horloge te krijgen.

2 likes

Cross-post omdat ie zo mooi is.

12 likes

Nog eentje dan.

21 likes

17 likes

Kijk, zo’n snake spring drive kopen en 'm dan gewoon dragen en zo lekker vunzig laten worden. Da’s een bezel naar mijn hart. :+1:

2 likes

Wacht maar tot je de de moedermelkmoser®️ziet !

1 like

Viezerik. Het is wel leuk, maar een tikje zoet en lobbig, Henk. Da witte gij ook.

1 like

Je ziet hem bijna niet meer.

13 likes

Jij hebt het lelijke eendje uit de M serie!
Supertof. En een 3, met het mooiste zoekerbeeld van de hele M-lijn.
Nu hoop ik bij wijze van spreken, dat je bij mij in de buurt woont, want dan zou ik mezelf nu uitnodigen voor een kopje Leica en aanverwant spul.
:+1::+1::+1::+1::+1:
,

De leica M5 is net zoals zijn BMW equivalent. Beetje fout maar eigenlijk enorm goed in balans.

Ik heb er een voightlander 1.1 op zitten, realiseerde me dat ik er eigenlijk een summilux aan moeten hangen. Anyway, de M3 single stroke als oudere broertje staat er goed bij.

2 likes

Een spring drive slomo filmpje op insta:

https://www.instagram.com/p/CBstFkxnG5i/?igshid=1311lqvvqgvcc

2 likes

Wat is dat voor band? :+1:

Wat een krassenmagneet.
Ik ben extreem voorzichtig met mijn horloges, maar deze is binnen 7 weken van nieuw naar onverkoopbaar gegaan :persevere:

5 likes

Op de foto zie ik ze niet. Dat op je linker lug zijn toch armhaartjes?

Yep, ik zie ook niets speciaals.

Stuur maar op. In ruil stuur ik wel een paar flessen Drambuie terug :sweat_smile:

2 likes

Van de close-ups krijgt menig lid een hartaanval. Gelukkit zit de plaat achter glas



8 likes

Ai…inderdaad. Dat is niet hoe wij het graag zien.

1 like