Dat zou zeker een volgende halte kunnen zijn maar dan moet ie in een andere kast.
Bijvoorbeeld in een 4020, 4030, 4041 of 4050 kast. Al mag het dan weer geen limited zijn want ik denk dat de interesse groot zal zijn.
Dat zou zeker een volgende halte kunnen zijn maar dan moet ie in een andere kast.
Bijvoorbeeld in een 4020, 4030, 4041 of 4050 kast. Al mag het dan weer geen limited zijn want ik denk dat de interesse groot zal zijn.
Ben er bang voor. Is die Chronomaster ‘gewoon’ in EU te krijgen of is dat nog steeds alleen Japan?
JDM maar redelijk makkelijk te verkrijgen.
@daffie, gefeliciteerd en veel plezier met je NA!
@scrubsaurusrex, neeeeeee!!! Die GS was echt een van de mooiste in je collectie. Ga je nu toch over tot aanschaf van de Tudor?
Dank
Nah ik ga voor Rolex. De Sinn 356 gaat er misschien achteraan. Die Tudor komt overigens ook nog wel een keertje hoor
De Sinn overlapt ook wel een beetje met je Fortis, dus dat kan ik wel begrijpen. Welke Rolex, de 16570? Van de ene naar de andere GMT?
Idd. Van die 2 is de Fortis ook een stuk specialer dus dat wordt eigenlijk een no brainer maar die verkoop heeft geen haast.
Dat zit er heel dik in ja, ik wil de polar. Naast de Navitimer en de Fortis is dat wel een coole 3 piece.
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd!
Echt schitterend!
Veel draagplezier, maar dat gaat vast lukken😄
Ik moet iets bekennen. Ik ben op vakantie, en dan neem ik altijd mijn fortis cosmonauts mee omdat die dag/datum/duikbezel heeft, alles wat ik nodig heb op vakantie. Ik vergeet anders welke dag het is. Ik heb nu ook de GS sbgv247 meegenomen, maar ik heb hem nog geen minuut om de pols gehad. Geen dag en geen duikersbezel, en dat zijn nu juist de twee dingen die ik op vakantie gebruik…
@GS lees je mee? 38-40mm x 12mm, dag/datum/duikersbezel please.
Heerlijk!! Dat is vakantie
Hoe herkenbaar, hier nu de NY0040 om de pols om exact dezelfde redenen in plaats van de SBGA211. En misschien ook wel om niet al te bedroefd te hoeven zijn als er eens wat mocht gebeuren.
Waarom niet de SBGN003/005. 39 x 12mm, 100mtr en GMT. Al hebben we het laatst genoemde voorlopig niet nodig…
Nog een paar dagen en die van @daffie staat weer te koop.
Voor mij is nog steeds een GS een volgende halte…
En tja, die kast
Veel andere horloges zijn vergeleken hiermee maar lomp afgewerkt. Het is dat ik geen goede foto’s kan maken
Van de kwaliteit hoef je me zeker niet te overtuigen hoor.
En heet is niet dat ik de kast niet mooi vind, ik vind 'm zelfs prachtig! Het is alleen dat ik die kast/look als geheel niet geschikt vind voor mijn collectie.