sbga129
Kak zooi. Ieder keer als ik de foto zie denk ik f@ck waarom verkocht
Heb er ook gewoon 2 gehad… van de 369 stuks
sbga129
Kak zooi. Ieder keer als ik de foto zie denk ik f@ck waarom verkocht
Heb er ook gewoon 2 gehad… van de 369 stuks
Ach, daar wordt overal zo over geschreven en op foto’s lijken de pushers altijd enorm groot maar in het echt zijn het niet de pushers die de aandacht trekken.
Heel zelden is er een horloge liefhebber die er een opmerking over maakt. Als ik dan de bediening laat “voelen” dan begrijpen ze waarom de pushers zo gemaakt zijn.
Zelf heb ik nog nooit een chronograaf in mijn handen gehad waarbij ik dezelfde feeling van de pushers had.
Ik heb er een tijdje terug een gepast, maar ik vond de pushers wel erg lelijk in het echt. Met de functionaliteit is niks mis.
Ben redelijk nieuw in de horloge wereld en heb deze vandaag ‘ontdekt’. Wat een mooie is dit zeg! Ik ga er meer over lezen en kijken
Ik heb veel chrono’s gehad maar de enige keren dat ik iets met die pushers deed was als ik me echt bijzonder ernstig verveelde, en om daar nou een chrono voor te kopen…
En volgens mij zijn ze ook niet meer voor een fatsoenlijke prijs te vinden helaas.
Dat waren ze al niet. 6k
Maar nu waarschijnlijk wel meer
Die vind ik dan wel weer mooi. Draagt de 39mm dan veel kleiner dan de 41mm van de SBGA211? Zoveel prachtige keuzes bij GS, je zou er arm van worden
Naast mijn Springdrive zou ik toch ook wel graag een hi-beat en een quartz willen. De SBGV245 bv, maar dan is er ook nog the Citizen Chronomaster als competitie, pfff. Luxeproblemen. Gelukkig is de horlogepot leeg voor 2020, althans voor horloges…
Jazeker Sven en 2 toppers onder elkaar geplaatst zo!
Jazeker Tom en 3 toppers onder elkaar geplaatst zo!
Stomme vraag wellicht … opwinden van de Spring Drive … is dit gewoon in dezelfde stand als de kroon is ingedrukt? Ik vraag dit omdat ik duidelijk de radertjes voel, althans dat denk ik … voelt een beetje tegennatuurlijk. (of ik ben te voorzichtig)
Als je geen screw down crown hebt wel. En je zou de power reserve meter vol moeten zien lopen.
De power reserve is grotendeels vol … nachtje stil gelegen. Wellicht dat het daarom wat zwaarder aanvoelt. Ik heb geen screw down crown. (Dacht stukje bij te winden)
Klopt Sven, de kroon voelt bij deze uurwerken anders aan tijdens het opwinden dan je gewend bent.
Mijn ervaring is dat mijn spring drives per dag ongeveer de hele 72 uur power reserve vol opwinden, gewoon door het dragen. En bij spring drive heb je geen last met dat het horloge langzamer of sneller loopt afhankelijk van de veerspanning. Dus normaliter hoeft bij-opwinden niet.