Nee die was verkocht.
Zeker.
Wellicht kijken naar een kwarts in 37?
Dat zou mooi zijn maar die zijn schaars als ze (het liefst) wat sportiever moeten zijn.
Dit vind ik eigenlijk al jaren de mooiste.
(nog) niet van mij maar dit is toch wel een serieuze kanshebber om mijn GS ‘collectie’ compleet te maken.
Heel mooi
Ik vond de SBGA127 klein vallen in mijn herinnering. Maar er is dus eigenlijk maar één optie voor je, en dat is de SBGY003 van @vierport. Minder dan 40mm, relatief dun (voor een GS dan), met staal. Maar misschien te duur en te dressy voor je? Dan kun je voor de SBGX331 gaan, de quartz variant.
Hele fraaie GS!
Die SBGY003 is bijzonder mooi maar inderdaad wat dressy voor mijn kledingstijl.
Schitterend horloge. Moest hij omwille van een of andere reden toch niet aan de verwachtingen voldoen, wat ik ten zeerste betwijfel, mag je altijd roepen en dan neem ik hem graag van u over…
Ik houd het in gedachten Nick
Naarmate ik hem langer heb, draag ik hem ook steeds vaker. Gewoon omdat hij als beater zo grab and go fantastisch draagt.
Het bijna vanta-black van de plaat, de verhoogde chapterring, de lume, de unieke kastvorm en de rode accenten…
Nog geen spijt @El_penumbra…?
Die combinatie snap ik niet zo goed Jaco?
Laatste plaatjes van mijn ex… ik heb nu al voor volgend naar het doel om een GS terug te brengen in de collectie. Ik neig naar de SBGV245
Gecorrigeerd!
Had een borreltje teveel op qua zinsbouw geloof ik.
Op naar de volgende Ruben!
Jawel. Ik zoek wat met een donkere plaat.
Tsja… Ik heb nog ergens een sbgx321 in de aanbieding.
Doet het ook prima bij een korte broek T-shirt combi…
Nope, niet ‘tool’ genoeg.
Maar ik heb voorzichtig wat anders op het oog. Helaas wel een automaat.