Dan ben ik nog meer jaloers
Het is een donker blauwe plaat die soms zwart is en dan weer zeer licht blauw hangt af van de licht inval
En terecht!
Naarmate ik hem langer draag wordt hij mooier. Deze krijg inmiddels ongeveer 90% van de week draagtijd.
Zeker nu met de “gewone” GS sluiting is het echt een topper en in mijn optiek een zeer ondergewaardeerd model.
Ik overweeg inmiddels zelfs om de rest van de collectie te “elimineren” en naast deze alleen nog een GS dresser terug te nemen. Terug naar een 2-piece collectie. Maar ja… Die SBGX035…
Zeker een SBGK007
Hah, breng me niet op ideeën.
Dat is maar goed ook want die SBGK007 vindt mijn vrouw heel erg mooi en mag er dus niet uit volgzaam als ik ben
En ik geef je geen ongelijk. Gewoon houden. En je weet het he, horloge eruit? If momma says… Nah. If momma is not happy, no one is happy…
Met de SBGE257 begint zelfs steeds meer de nieuwe GMT-serie (met name de SBGE283) wat te vervagen als one-piece moet ik zeggen.
Alhoewel.
Als one piece voor mij wat minder geschikt. Daar hoort een dresser naast Jaco
Ik ben zelf niet van de gmt maar het is wel een top stuk wees er trots op
GMT springdrive, quartz SBGX035 en een mooie handwinder dresser ernaast in wit/champagne.
Ja, die richting gaat het wel op. Welke termijn weet ik nog niet helemaal. Maar zal ergens dit jaar of begin volgend jaar zijn. maar… in het verleden behaalde resultaten…
Geen idee of het vooral door de foto komt maar dit is echt waanzinnig.
Ja hè. De mist-flake. Nu ik weer even aan het googlen was, is hij toch niet “vervaagd”…
Maar ook die kast
Ik heb dat gevoel ook wel wat met mijn beauty and the beast combinatie. Maar toch heb ik bij bijna elk ander horloge in de doos toch ook wel weer een reden om hem te willen houden. Maar deze twee wisselen prima af. Ik had dat niet verwacht. Wat ik denk dat er wel aan bijdraagt is dat de SBGA231 van titanium is waardoor het verschil in gewicht meevalt.