Laat je Grand Seiko zien VII

Incoming :face_with_hand_over_mouth:

50 likes

Heerlijk! :ok_hand:

1 like

Prachtig!
Welk model is dit?

1 like

Heel fraai!

1 like

De SBGH047

2 likes

13 likes

Minty fresh

32 likes

Op bezoek in mijn woonplaats zo te zien, veel plezier!
Moest je zin hebben om te gaan uiteten, de Vlaamse pot is een aanrader!

2 likes

Zo idd zeg. :ok_hand:

1 like

Lekker man! Goede vondst.
Heerlijk die hoge indicies, de wijzerplaat en de juiste kastvorm.
Jij bent klaar voor de zomer

1 like

Echt? Zo te zien hebben wij wel ernstig dezelfde smaak qua Grand Seiko. Deze heb je van Pange vandaan dan toch? Ik heb hier heel lang over getwijfeld. En iedere keer ‘must resist’ gedacht. Prachtige wijzerplaat, en de mix met dat beetje goud maakt hem voor mij helemaal af.

3 likes

Nee, deze komt niet van Paul. Die is onlangs verkocht.

Wij delen inderdaad dezelfde smaak in GS. Net als Hans en ik :grin:

2 likes

Ik zag die bij Paul inderdaad al een tijd op gereserveerd en verkocht staan. Maar waarom die dan niet al lang gekocht? Nou ja, mooi dat je nog eentje in nieuwstaat gevonden hebt.

1 like

Thx ben net thuis van een weekendje. Gisteren tapas gaan eten in bodega lorena. Was best lekker!

2 likes

Klopt, helaas stoppen ze ermee in mei.

Prachtig Bas :heart_eyes:

1 like

Ja, dit is er inderdaad ook een. Wat toevallig dat jij precies dezelfde hebt. De diepte in de donker blauwe wijzerplaat vond ik betoverend mooi. Ik dacht in de winkel (Seiko Amsterdam) dat het een zwarte was, totdat de verkoopster het uit de vitrine haalde en er licht op viel. Er kwam een elektrische disco sunburst tevoorschijn. Ik was op slag verliefd :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ok, je hebt hem dus nieuw gekocht in 2014/2015? Leuk om te weten dat er nog eentje op het forum is! Ja dat blauw is fantastisch, ik heb het nog nooit ergens zo mooi gezien.

2 likes

Wie kan het niet onthouden? :joy:

18 likes

Waanzin. Zo bouw je toch geen merk?

1 like