Laat je Grand Seiko zien VIII

Dat rood is wel vies zo naast roze.

7 likes

Deze kan mij ook totaal niet bekoren. De plaat is mooi, maar die secondewijzer…amai

1 like

De GS Bloodshot

8 likes

Echt… wie bedenkt dat.

Dat komt ervan als je een tijdje niet geoefend hebt hè… Eigen schuld, dikke bult. :joy:

Plaat is op zich wel mooi maar voor mij te roze. Ik vind het subtiele van de SBGA413 mooier. Alhoewel die op de renders ook altijd véél rozer is dan irl.
Die rode secondewijzer vind ik wel gaaf maar niet bij deze roze plaat.

1 like

12 likes

Leuk filmpje betreffende nieuwe modellen als Tentagraph

6 likes

Het voorlopige antwoord is nog nee. Gister de SBGA293 bij een juwelier gepast. En absoluut een heel mooi horloge. Maar hij zit qua prijs net in een categorie waardoor ik toch weer naar alternatieven ga kijken. Wordt vervolgd. Of niet :slight_smile:

2 likes

En weer de dagelijkse dosis spam. :grin:

Fantastisch die getrommelde wijzers. :smiley:

Vergeleken met de SBGR305 wijzerplaat is deze wel wat meer zilver waarbij gezegd dat 'ie op de stalen band overigens toch weer meer naar wit neigt.
Hoe doen ze het daar bij Grand Seiko! Diepgaande misleiding van het brein, er zit vast een neuroloog daar bij die Studio’s. :crazy_face: :+1:

12 likes

22 likes

Gelukkig valt er veel te kiezen op gs gebied.

1 like

Wat een leuk ding is dit toch!

14 likes

Mooi horloge, jammer dat het lijkt dat je foto al rijdend gemaakt hebt.

Schijn bedriegt.
Die van gisterenavond op de fiets is echter wel fietsend gemaakt. Living on the edge

2 likes

Wat ben ik er blij mee, dacht ik, nét voordat ik het horloge vol gas tegen een metalen profiel in de keuken ram. Schade lijkt mee te vallen, gelukkig ook geen nieuw horloge. Geen goed idee voor mij, met mijn lompe motoriek. Heb ik al gezegd dat ik er heel erg blij mee ben?

20 likes

10 likes

Het blijft jammer. Nieuw of niet maakt toch niet uit? Ik heb liever deze 2e hands double logo dan veel andere.

Op zoek naar een volgende GS, kwam ik een uitverkocht model op Bol.com tegen.
Naast het feit dat ik nooit verwacht had dat Bol & Partners dit zouden verkopen, staat er de meest sneue review onder die ik ooit gelezen heb. Moet haast aan een ander merk denken :rofl:

https://www.bol.com/nl/nl/p/grand-seiko-spring-drive-sport-ltd-edition-sbga403/9300000061645019/

9 likes