Over de skyflake gesproken, hier een nieuwe LE voor :
P.S. Kan Horlogeforum misschien een stagiair inhuren om plaatjes van nieuw aangekondigde Grand Seiko’s te posten?
Over de skyflake gesproken, hier een nieuwe LE voor :
P.S. Kan Horlogeforum misschien een stagiair inhuren om plaatjes van nieuw aangekondigde Grand Seiko’s te posten?
Ik ben benieuwd naar de echte foto’s. Mogelijk wel een topper, of niet?
Jeetje, ze blijven met LE’s strooien… Maar wel weer erg mooi deze!
Zo cool! De eerste Evo 9 die ik mooier vind dan m’n white birch.
Dat kleine beetje kleur doet het hem.
Ja dat ziet wr heel mooi uit!
Hmmm, ik vind m wat weeïg geworden zo. Voorlopig kan de white birch me meer bekoren. Die zou ik eens moeten gaan passen overigens. Of misschien beter van niet.
Het is dat ik weet dat ie zo dichtbij te bekijken is, want ook al ben ik niet in de markt voor die van jou, ik ben wel erg benieuwd naar die lichtblauwe plaat.
Ja hij is prachtig. Toch wel een beetje de tiffany van GS . In principe ben je altijd welkom maar deze gaat vandaag een heel eind de andere kant op
.
Aah verpest het nu niet met die rolex nonsens
Komt er wel een nieuwe GS als deze weg is?
Eens. Ik doel meer op de kleur. Een GS mogelijk wel weer na eerst een hele omweg de komende tijd. Ik vind de white birch 5 day springdrive erg mooi.
Deze kan mij ook zeker bekoren!
Kijk dat zijn betere plaatjes. Hier zie je ook een beetje die donkerblauwe ring boven de rehaut. Lijkt mij ook mooier dan de white birch… Het is dat ik al een skyflake heb (en dat deze nieuwe niet/nauwelijks te krijgen zal zijn)…
Hier een shortseller op Chrono24:
Vandaag weer de sbga231 titanium deskdiver:
Deze keer aandacht voor het samenspel tussen kast, band en bezel.
Inderdaad! Ik vind dat ook een heel mooi element.