Een gezellige ochtend bij @SuperC in Winter Wonderland Hilversum leverde deze beauty op. En zowaar liep ik daar @split_time nog tegen het lijf die ook een GS kwam halen.
Heb ik die niet eerder op deze bank zien liggen?
Ha…nee. Maar deze lijkt op m’n voorgaande champagne spring drive. Deze is silver maar doet soms champagne aan in bepaald licht.
Ehm. Een horloge verkopen en later terugkopen? Wat is dat voor raars? Dat doet toch niemand?
Dat is echt ziek.
Oef…chique!
Haha zo is het, mooi dat je hem meegenomen hebt @daffie
Help de forumleverancier de winter door Ben ook in mijn nopjes met de SBGE257
Erg mooi! Wil ook ooit nog een lichte dial in m’n collectie en dan is zoiets toch wel erg gaaf.
Hij is erg tof!
Hier ook nog even een wristshot…
Overigens de eerste keer bij het horloge zo’n prachtig boekje met certificaat enz zit. Mooi!
Staat goed, heel mooi! Die boekjes zitten inderdaad bij de mechanische horloges
Geniet ervan! Welkom terug in het GS kamp!
Ah vandaar. Is idd m’n eerste GS automaat. Thx
Hoi iedereen, mag ik jullie advies vragen voor gereedschap om de band van een SBPG007, SBGN003 en King Seiko SJE083 te kunnen verwisselen.
Aanvullend wil ik ook de bracelets van de SBGP en SBGN kunnen inkorten/verlengen. Ben bereid Bergeon prijzen te betalen
Bij voorbaat dank voor jullie wijsheid. En als ik de banden goed heb, knal ik paar foto’s hier erop.
@moderator: Excuses als ik de verkeerde thread hiervoor gebruik.
Tof! Dat er weer vele bankfotos mogen volgen!
Dat is mooi, want die adviseer ik ook
- Bergeon 6767-F voor de pushpins
- 1.2 of 1.4mm schroevendraaier voor schakels (1.2 voor 3-piece band, 1.4 voor de 5-piece)
Ha kijk. En binnen. Mooi man! Gefeliciteerd!
Ik vind de verhouding bij deze 42mm versie mooi!