Jammer, want als je die GS, die Kurono en die Basculante in één verzameling zou hebben had je de hobby voor mijn part zo’n beetje uitgespeeld.
Ik houd mezelf niet voor de gek, en weet dat deze liefhebberij nooit uit te spelen valt
Mooie combi!
Wat voor band heb je erop zitten?
Deze van bulang
Mijn sbgw252 in het blauwe uurtje (met een filtertje).
Soms bedenk ik me waar ik het afgelopen jaar allemaal naar gekeken heb voordat ik besloot deze te kopen. En waarschijnlijk zouden 9 van de 10 hier op het forum een van die andere horloges gekozen hebben. Ik heb eens een poll in het algemene deel geplaatst met meen ik 4 opties, en deze GS werd ruim laatste. Ik ben blij dat ik deze heb gekozen.
Geen van die andere horloges had de kracht van de perfectie van de eenvoud die dit horloge zo bijzonder maakt. De GS ziet er eenvoudig uit, maar maar weinig kan er aan tippen. Grand Seiko is paarlen voor de zwijnen
Was het nu de ‘schoonheid van de perfectie’? Of de ‘perfectie van de schoonheid’?
Wat me trouwens nog opviel is dat de indices van 12-3-6-9 iets korter zijn dan de andere, en iets breder. En die van de 12 zijn dan weer iets breder dan die van 3-6-9. Bij een oppervlakkige blik valt je wel de balans op, maar pas bij nadere bestudering begrijp je hoe die balans bereikt wordt met de subtiele verschillen tussen onderdelen die in een eerste blik hetzelfde lijken.
De ‘peacock’ toch? Prachtig willen we graag vaker zien hier !
Ergens aan het overwegen mijn 221 te verkopen om wat geld vrij te maken, maar als ik dan weer wat plaatjes bekijk realiseer ik me wat een prachtig horloge het is… Komende periode toch maar weer eens wat vaker gaan dragen.
Hele mooie.
Prachtig man. Houden deze
Met mijn eerste blik las ik daar “mijn sbgw252 in het blauwe gedeelte” en was uitermate verrast. Gelukkig geniet je nog van deze topper!
Ben net bij prosper in Brussel geweest. Mooie winkel aardige mensen. Toen we zijn de we alle gs winkels in de Benelux af gingen kregen we een leuk kadootje
Gaan jullie ook een GS kopen?
Ik heb er al twee nu naar een handopwinder aan het kijken