Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd. Daar kan geen horloge tegen op.
Gefeliciteerd, dat is de mooiste NA . Heel veel geluk en goede gezondheid, geniet flink van elkaar! Ik mag ook sinds 12 weken van zo’n NA genieten, maar dan de vrouwelijke variant:heart:
!
Thanks!
Hee van harte gefeliciteerd!! Betere aanwinst bestaat niet. Geniet er van samen.
Gefeliciteerd kerel!
Van harte! Veel mooier dan welk horloge dan ook.
Wel eens met @vierport. Als ze ouder worden… Soms iets met flipperen, plakken, behang, geen idee.
SBGP007 in het zonnetje, zodat je het 2020 motief op de wijzerplaat kunt zien. Na de foto de datum verzet, wat altijd leuk is met dit horloge vanwege de uurwijzer die je kunt verzetten zonder dat het (HAQ) uurwerk stil gaat staan.
En verder, voor @illewoare
In mijn hoofd was de dikte vele malen dikker dan ik dacht. Op mijn pols valt hij super in proportie, zeker op leer.
En voor @GustavM, bij bepaald licht is hij best bling, vooral in de zon, maar niet meer dan mijn ex SBGR305. En dit kan ik hebben.
Dus de knoop maar doorgehakt. De Skyflake moest wel wijken. En uiteraard even de stalen band eraf. Da’s voor echt warm weer.
En een heel snel banden experiment
En the-dressy-side-of-things
Hebbie 'm!? Supertof! En spring drive Van harte! White Birch nog voor de lol omgeslingerd?
Yes! Ik heb er bijna anderhalf jaar omheen lopen draaien.
Ook dat nog. Op zich heel erg mooi, vooral de dikte (of eigenlijk juist het minder dikke) in combinatie met de 22mm band en uiteraard de structuur van de plaat.
Maar… Juist die vind ik toch te bling en ik heb wat moeite met de veel dikkere wijzers en indices. Zal een kwestie van wennen zijn, maar voor mij allemaal nét niet. Dressy maar ook weer niet, sporty, ook net niet.
En los van dat was ik natuurlijk wat bevoordeeld vanwege de Toji.
En die is super super prachtig. Die wijzerplaat… de gouden gmt wijzer… Top combi en de PR meter is ook minder prominent dan bij de Skyflake.
Dus…
Grand Seiko - Check
40mm - Check
SpringDrive - Check
GMT - Check
Geen dikke diverbezel of getallen op de bezel - Check
Wijzerplaat gelijkwaardig aan SBGR305 structuur - Check
Subtiele gouden accenten - Check
100m WR - Check
Domed/boxed saffier - Check
Stalen band - Check
Bandenswapper - Check
Lume - maar na een experimentje van een maandje om 's nachts gewoon geen horloge te dragen is een check niet meer nodig. Dus ook afgevinkt.
Al met al denk ik dat dit de (voor mij) ideale GS is/gaat worden.
Mooi! Heb zelf een SBGA375 op mijn watchlist staan…
Gefeliciteerd!!
Moooe aanwinst!
Fraai man…nogmaals congrats!
Gaaf, gefeliciteerd!
Heeft deze de Skyflake vervangen?
Dit heb ik meerdere malen eerder gelezen🤣
Klopt. Zelfde kastvorm, millimetertje dikker, maar draagt net zo fijn en op staal. Wisselt een tikkie makkelijker af.
Van wie dan? Hè, NOU?!
GMT is altijd +1
Yes!
Ik ben blij dat het meevalt. Je hebt er alleszins de polsen voor, dat scheelt ook wel wat. Ik denk wel dat ik de skyflake mooier vond, maar deze is zeker ook niet de minste
De dikte van de GMT’s is sowieso een discussiepuntje, mij stoort het zeker ook niet. Mijn 221 is ook een dikkerdje, maar die kasten komen er mooi mee weg.
Ziet ‘m shinen
Iets minder bling
Super! Gefeliciteerd man!
Beter en mooier dan eender welk horloge dan ook!
Genieten!! Voor je het weet zijn ze volwassen!