Prachtige foto’s!
Ziet er goed uit
Een donkerdere band zou hem nog mooier staan, denk ik
De originele band is inderdaad iets donkerder bruin.
Die ik erbij heb is nog in prima staat, maar ik zou eens een originele nieuwe kunnen kopen. Dan kan er weer een originele op. Maar deze is wat matter, en dat vind ik misschien fijner dan de hoogglans originele.
Dat is volgens mij echt een GS-dingetje. De originele blauwe band van mijn SBGK005 glanst als een kötel in de maneschijn en heb ik om die reden vervangen door een matte band.
Niet helemaal, op mijn laatste SBGW zat een mooi zwarte Croco, mat
Vandaag deze beauty opgehaald. Een dikkerdje, maar mijn pols kan het hebben. Deze elegante hi-beat GMT is voorlopig de afronding van mijn GS-collectie.
Originele band zou ik niet doen. Er zijn tegenwoordig zóveel third-party aanbieders dat in mijn ogen originele banden - van welk merk dan ook - eigenlijk het geld nooit waard zijn. De keuze is reuze!
Heel gaaf! Mooi ook de verschillende uurwerken en variatie in kastvorm. Erg gaaf zo bij elkaar
Fantastische aanwinst! Mooie aanvulling op de GS collectie . Is die band op de SBGK009 een beetje comfortabel? Zit er nog wel eens naar te loeren voor de mijne
Ik vind die band heel comfortabel.
Mooie verzameling Grand Seiko’s!
WoW
Schitterende aanwinst! Prachtig in al zn details
Prachtige collectie. Van harte!
Grappig. Als dat was gebeurd op de wijzerplaat was ik per direct klant af.
Wil je dat idee alsjeblieft nooit, maar dan ook nooit meer en plein public herhalen?
Voor diegenen die graag de straten van Ginza op hun horloge zien, maar de SBGH297 (260LE) zijn misgelopen, is er een nieuwe kans met de SBGH315 (400LE).
Naast het Ginza wegennet wordt de wijzerplaat tevens gesierd(?) door vierkantjes, en een soort vingerafdrukmotiefje. Zoals gebruikelijk onmogelijk om een goed oordeel te vellen op basis van de GS plaatjes.